McFLYträff !

Hej!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, för det EXTREMT stora glappet mellan blogginlägg!
Både jag och Martina har haft alldeles för mycket att göra med skola, Holland - störst del faktiskt.. och liknande!
Men vi har inte försvunnit!
Jag tror att de flesta av er vet hur man hittar de demosarna som dyker upp och därför tar jag inte upp det nu. Däremot tänker jag ta upp mcFLYträffen!
Fick ett mail idag utav tjejerna som har McFLUcrew bloggen som undrade hur det går. Självklart har jag inte glömt bort det här men inte haft tid att planera något med det, och fick alldeles för dålig respons förra gången planerna var igång.
Så idag är frågan Vill ni fortfarande ha en träff för alla fans i Stockholm i sommar?
Min plan är att denna träff ska vara i Juli då jag och Martina kommer att vara i Holland under en stor del av Juni. Jag kommer skicka ut ett meddelande till alla som är med i gruppen "McFLYträff i Stockholm" på facebook så har du inte redan gått med där GÖR DET så kan du läsa mer om det där, lär lägga upp meddelandet här också när det är färdigt.

En bild på Danny kan jag bjuda på också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0