Spend some money

Läste en tidning idag om "crazy" fans som spenderar tusentals kronor på sina idoler och reser världen över. Det leder mig till frågan, hur mycket har ni spenderat på våra fina pojkar ? Både vad gäller resor och stuffs ? Jag och Sandra kanske kan avslöja hur mycket vi spenderat på dom om ni är riktigt fina .. vilket vi visserligen redan vet att ni är ;)



Tom skriver dagligen på twitter om massa nya idéer som han inte kan vänta tills han får visa oss ! Jag kan knappt hålla mig, jag vill veta nu nu nuuu ! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har åkt till England en gång och sett dem. Wembley 2008, tänkte åka på UCAP 2009 men min kompis fick inte åka :/ Resan gick väl totalt på en 7 000 Sen så har jag alla album, + singlar + 3 dvder, poster, munkkjacka, t-shirt. Skulle gissa på uppmot en 10 000 totalt genom åren ;) Men resan var ju värd varenda krona!!!

2010-03-21 @ 23:57:16
URL: http://jsomijohanna.blogg.se/
Postat av: Ruddä

Jag var på UCAP i april 2009 och i Tilburg sept 2009, det gick på totalt ungefär 7000 ungefär :)

2010-03-22 @ 21:48:42
URL: http://jossjoseph.blogg.se/
Postat av: Amanda

Alldeles för mycket! Jag vill inte ens räkna!

Det är ju:

- MITO 2006

- Greatest Hits Tour 2007

- Radio:ACTIVE 2008

- Up close...and this time it´s personal London & Southend

- West Europe tour Tilburg & Amsterdam



Sen köper jag alltid merch. Sen har jag tidningar och posters. Sen skivorna och dvd:erna.



Nej, jag tänker inte ens börja räkna. Jag blir bara deprimerad för jag inte har några pengar nu och skulle vara rik annars. Men meh, I like living my life for mcfly

2010-04-21 @ 04:41:12
URL: http://www.twitter.com/mclol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0