Dougie minus Frankie.

Som ni kanske har hört så är Dougie och Frankie no more.
Det sägs nu att Frankie dejtar all time badboyen Callum Best, och Dougie? Jo han ska tydligen vara singel igen.

Flecking Records har så klart skrivit om det här:
http://www.fleckingrecords.co.uk/2010/02/have-celebrity-couple-dougie-and-frankie-split-up.html


Jag vet att mångas hjärtan lättas en aning nu (dels eftersom Doug är singel igen och dels för att jag vet extremt många fans som inte alls gillade Frankie) .  Så vad tycker ni?
Var Dougie verkligen för bra för Frankie eller är det synd att de gjorde slut?

 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag har inte haft så stor koll mellan Dougie och Frankie, men det känns som att hon har utnyttjat Dougie men ändå inte. Det svängde så fort mellan dom och helt plötsligt dejtar hon Callum.



Jag tycker synd om Dougie...

2010-03-03 @ 10:47:33
Postat av: A

tkr att dom var jättesöta tillsammans, och Dougie har ju alltid gillat Frankie... Synd att dom gjort slut

2010-03-03 @ 14:28:53
Postat av: Malin

Va det kändisskapet eller kärleken hon var ute efter?



Jag tror det var kändiskapet

2010-03-03 @ 19:06:43
URL: http://arleheim.devote.se
Postat av: Karin

Jag var inte direkt insatt i deras förhållande, men de var söta tillsammans i alla fall.

2010-03-04 @ 19:07:33
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker att de var riktigt söta tillsammans, det är synd att de tog slut :/

2010-03-24 @ 19:33:16
URL: http://lennonsbestfriend.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tänker ju inte ens börja om Skankie. Alla som har mig på twitter vet precis vad jag tycker.



Anyhow, jag kommenterade faktiskt av en anledning.



Var Dougie bra för Frankie? Öh, ja, hennes band blev kända (duh, därför hon var med honom)Hon fick sig ett namn



Var Frankie bra för Dougie? Well, han var ju glad och förälskade. Men ingen gillar henne för hon är en bitch mot hans fans. Och jag vet att jag inte är den enda som tycker att hon manipulerar och går över honom

2010-04-21 @ 04:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0