the fight about the article

Många av er har förmodligen märkt att det har blivit något slags ramaskri på twitter efter arikteln igår. Vi vet inte att allt som står där stämmer, förmodligen gör det inte det. Men hur som helst har Olivia tagit otroligt illa upp, och det förstår jag. Verkar som att till och med Danny inser att han har behandlat henne illa. Hur som helst, vi hoppas att det löser sig och att Olivia inser att hon som flickvän förtjänar bättre, även om jag aldrig har varit ett fan av henne förtjänar man inte att behandlas så ÅR efter man har blivit dumpad. 

Dannys tweet
 

Olivias tweets:


Giovannas tweet:





De flestar reaktion på twitter är , stackars Olivia - jag hoppas att det är fejk.
Men tyvärr vet vi hur Danny kan vara och han förnekade det inte när han skrev om det. Dock känns det hela lite överdrivet, lite för mycket publicitetssökande, och olikt honom tt bara slänga ur sig det.

Så , vad tror ni, skulle Danny faktiskt vara så elak och säga sånna saker i media eller är det mesta påhittat?


Kommentarer
Postat av: frida

Endel kan nog vara sant men mycket har blivit överdrivet tror jag. :) Media ska ju alltid göra saker värre än vad dom är..

2010-01-17 @ 14:15:23
URL: http://friidalarsson.blogg.se/
Postat av: Emelie E

Kan låta patetiskt, man jag hade en little cry over this earlier today. Danny verkar ganska upprörd över detta. :( För mig känns det som en massa skit snack. Visserligen är en del fakta korrekt, men jag tror aldrig Danny skulle ställa upp på en sådan här intervju!

2010-01-17 @ 15:19:50
Postat av: Cissi

Jag tror verkligen inte på det här! Det är klart att vissa saker är löst baserade på sanningen men Danny skulle aldrig ställa upp på en sån här intervju eller säga sådana saker. Dessutom twittrade ju Olivia och skrev "Do not belive everything you read". Nej det här känns som påhitt och skitsnack.

2010-01-17 @ 15:29:36
Postat av: Sabina

jag förstår inte detta :P XD

vad är det som hänt? vilken artikel?

2010-01-17 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0