Do you have a McFLY skill?

Är du lik någon i McFLY?  Har du en likadan tatuering som någon i McFLY? Kan du skratta som Danny? Finns det något du kan göra som någon av medlemmarna i McFLY också gör?
För skojs skull tänkte jag låta er visa visa McFLY talanger ni har!

Skicka en bild eller video till min mejl [email protected] och visa vad ni kan.
De bästa liknelserna lägger jag upp på bloggen och länkar till eran blogg/twitter eller liknande.

Personligen kan jag blåsa tungbubblor precis som Danny himself, om jag lyckas få till det fint på video lägger jag kanske upp det sen när jag lägger upp andras saker.

Så hurry hurry show me what you got!




Kommentarer
Postat av: Dijana

hej! jag kan också blåsa tungbubblor precis som Danny :) haha samma här, om jag lyckas få till det fint på video :P

2010-01-05 @ 00:51:41
URL: http://djj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0