2010 - the McFLY year?

1. En annan sak jag ville ta upp är vad McFLY kommer att göra under det här året, enligt rykten kommer albumet de har varit suuuperbusy med att spela in att heta "Science as you know it" . De har även bekräftat att det kommer att bli en UK tour under 2010. Och tillskillnad från vad vissa andra bloggar/hemsidor/fans säger så att det viktiga INTE att försöka få McFLY att komma till Sverige genom listor och sånt (det är inte killarna ensamma som väljer var de ska turnerna), utan det viktiga är att finnas på deras befintliga konserter och visa stöd, visa var vi kommer ifrån och liknande, det är DET som får dem att inse att Sverige finns där för dem!

2. Albumet lär släppas i början av året men inget datum har sagts och tyvärr är det risk för att det kommer att bli förskjutningar på releasen. Det betyder också förskjutning på blivande turné och jag ber er därför att hålla ögon och öron öppna och berätta vad ni får höra!


3. Vill även tala om att jag inte har glömt bort McFLY-träffen. Jag planerar fortfarande och den kommer förövrigt förmodligen äga rum i April/Maj någon gång, så för er som är intresserade vore det bra om ni spred det till era kompisar / McFLYkontakter att det kommer att bli av. Ju fler dessto roligare!

4. Och som sista grej vill jag säga att jag kommer att göra några förmodligen vääldigt långa och bildrika inlägg till er. Dessa kommer att bestå av 3 delar där varje del handlar om ett utav de tre senaste McFLY gigen jag har varit på. Under dessa tre gig har jag haft bland den bästa tiden i mitt liv så tänkte dela med mig till er. Dels kommer det vara för er som redan sett McFLY live men kan behöva en liten reminder om hur underbart det är (eller för er som kan behöva lite tips om boende, resande, köande och så vidare) och dels för er som aldrig fått möjligheten att åka för att kunna se hur det egentligen är att vara på McFLY konsert (för tro mig det är något ni INTE vill missa!). Förmodliogen lägger jag upp det första av dessa inlägg imorgon eller övermorgon.

Ha det bäst så länge, och om det är någonting ni undrar / vill kommentera / har idéer om eller liknande så finns vi till för att svara i bloggen, på mejl, twitter, myspace och facebook !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0