Official Video Party Girl

Okej flickor! Om ni inte redan sett den officiella videon till låten Party Girl kan ni se den på mcflys nya hemsida, som äntligen får komma till lite användning : http://www.mcfly.com/
Vad tycker ni?
Även fast jag vet att ni oh så ofta klagar på mina personliga åsikter så tänker jag dela med mig av dem ändå.
Jag är faktiskt hyfsat imponerad! Känns lite små uttjatat med vampyrtema efter twilight, vampiare diaries, true blood osv. osv.. Däremot känns det fint att videon har en inriktning till något äldre än 12 åriga flickor, vilket jag har lite svårt att se låten vara. Meeeeen, med tanke på att jag precis har lämnat ett flertal arga kommentarer på statusen om det på facebook så får jag väl helt enkelt acceptera att jag har svårt att tycka illa om nåt McFly gör.
Låten party girl, inte min favorit. Men herre vad skönt det känns att se killarna på video igen?
Och sen tycker jag förresten att vi alla kan motarbeta hela "man ska älska allt som mcfly gör"-fanhysterin. Självklart behöver man inte älska allt, det är helt okej att tycka om något mindre. som man gör med allt. Tacos kan vara ens favorit mat men inte fan behöver det vara lika gott varje jävla gång. (Ja, mitt status bråk med något litet fan is getting to me, ledsen, ni är alla underbara människor.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0