Mcfly facebooks.

Tänkte bara påminna er alla om att inte gå på någon av facebook-fakerserna.
Jag vet att många av dem verkar verklighetstrogna men jag kan lova er 100% säkert att ingen av er har de "riktiga" mcfly-medlemmarna eller deras nära där.
De allra flesta av dem har facebook, i alla fall :  Tom, Gio, Georgia, Carrie, Sam (Dougs mamma), Dougie, Vicky, Jazzie, Frankie, Danny, hyfsat säker på att Harry har också men det är lite svårare att se!
Hur som helst kommer ni inte att hitta någon av dessa genom att söka på deras namn, de syns inte i sökmotorn.

Så då vet ni det i alla fall, och tänk på det! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

är du vän med dom på facebook? har för mig att du en gång sagt det? :b

2010-08-02 @ 12:45:34
Postat av: Sandra

Hahha nej det har jag nog inte sagt för det är jag inte ! :P

Däremot känner jag folk som känner dem så då ser jag dem där :)

2010-08-02 @ 12:59:02
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0