Fans are playing

Tänkte precis 'helvete har inte uppdaterat McFLY-bloggen for ages men sen såg jag att min käre vän Martina har varit en duktig bloggare och underhållit er! Jag tänkte fortsätta i den banan och dela med mig av en video jag spelade in när våran käre bandmedlem Mr. Jones lät oss små front roware spela på hans gitarr.
Och för att retas med er som denna gången inte fick åka och se dem delar jag med mig av lite snygga bilder också. I know you love it! Bilderna lägger jag upp i ett eget inlägg, och please please please, vill ni ta dem/låna dem FRÅGA, gör inte som de brasilianska fansen och bara ta skiten och lägg upp på era egna sidor. Isåfall lär det nog tyvärr inte bli några fler bilder på denna blogg. så, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0