piccietime!

Idag har vi lite pic-mania och jag bjuder på lite bilder på McFLY, lite gamla lite nya (med gamla menar jag från april, haha.) Ska även visa er gullegull bilderna som min faster var så extremt söt och printade ut på fotopapper åt mig, tusse ! Hon tyckte faktiskt om Sorry's not good enough, gillade The Heart Never Lies - videon, Obviously och lite sådär, sånt blir jag glad av !

FÖRRESTEN, om ni redigerar/photoshopar ihop bilder på er och McFLY / McFLY / eller liknande saker som är McFLY-relaterat får ni mycket gärna skicka dessa till [email protected] så lägger vi upp sånt i ett inlägg!

Men bilder var det, så here we go!
Tyvärr bjuder jag inte på många bilder utan copyright eftersom jag vet vad som händer med dem.

                

Langade supersnygg bild på mig och Nate i slutet, gissa var man äter när man köar? Doooonken people! It's a life saver.  anyways, glöm inte skicka bilder och sånt till mailen och kommentera och säg gärna vad ni vill att vi ska skriva mer om i bloggen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grymt snygga bilder Sandra, Love them<333

2009-10-14 @ 21:24:36
URL: http://twitter.com/swedish_em
Postat av: Lisa

sjukt snygga bilder!:) coolt att både du, jag och ida tog kort exakt samtidigt på den bilden när danny pussar tom! :o ser typ exakt likadana ut, lite annorlunda vinkel bara(a)

2009-10-15 @ 13:21:54
URL: http://twitter.com/tweetielisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0