Var så goda.

Har märkt att vissa av er läsare har tagit illa upp av mina kommentarer om olika saker i McFLY-sammanhang. Det är självklart trist men nu är det så här att det här inte enbart är en fakta blogg utan den innehåller åsikter också. Det står ingenstans att det jag skriver är vad alla ska tycka, för jag vet självklart att alla inte håller med mig.
Så snälla, tyck vad ni vill om det jag skriver, och självklart är ni välkomna att kommentera ändå, men tänk på att det är vad jag tycker och jag försöker absolut inte få alla andra att tycka precis likadant. Det är väl ingen demokrati heller.

Helt ärligt skulle bloggen bli ganska tom annars (vilket ni som läst den sen början vet), då det är svårt att hitta saker som är intressanta nog för att uppdatera vaaarje dag. Så om ni inte vill att jag kopierar och lägger in Toms tweets varje dag så kommer jag fortsätta att kommentera olika saker inom McFLY-world!

tack. / Sandra

Ger er en bild så ni kan känna er lite småglada trots allt denna tisdagskväll.
En gullebild, var så goda allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0