Georgia and Danny goes official.

Vad tror ni om the "new couple"?
Georgia? Laura? Olivia? Vem gillade/gillar du bäst?



Personligen tycker jag att Georgia är waaaay much cuter än Laura, way to go Dannyboy! (och ja, Danny är min all time favorite men det betyder inte att världen går under för att han skaffar flicka brudar!)

Ett litet grattis till Danny som finally har sett till att hela kvartetten nu har små flickor att roa sig med (istället för sprit i Dannys fall kanske?) . Hur som helst grattis och lycka till från mig , och förmodligen Martina!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas dom är lyckliga. är bara glad att han har skaffat sig en flickvän igen. Varför måste man bli arg för det.. Om man tycker om kilalrna så mycket så borde man vara glad att dom är lyckliga.

2009-12-01 @ 10:42:55
URL: http://arleheim.devote.se
Postat av: ÅSA

jag tycker att hon här ser bättre ut än Laura^

hon är lite lik Olivia?! eller kanske bara jag som ser det? hehe.

bara mina favoritpojkar är glada så är jag glad!<3

2009-12-01 @ 15:15:09
Postat av: Emelie

Jag tycker att en partner är något Danny boy behöver och som du säger är det inte världens

undergång att han har skaffat flickvän. Som sagt en flickvän för Danny är bra för honom!<3

2009-12-01 @ 17:56:43
Postat av: j

hon är sjukt lik olivia, när jag hörde om laura sökte jag på miss england o då såg jag först bilder på georgia o bah; ''klart han har fallit för henne! hon är ju as lik olivia'' sen såg jag att det inte var hon utan laura, men ser man på, han föll för georgia allt eftersom.

2009-12-08 @ 17:18:34
Postat av: A.

olivia, Laura & Georia all look the same 4 me.

2009-12-31 @ 18:22:30
URL: http://twitter.com/annajoonas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0