Twitter.

Många av er har förmodligen twitter (alla?) och för att ge lite klarhet i några personer som är/har med McFLY att göra så ger jag inte lite tips på några av de små söta människorna jag followar. Dock inte alla, har ganska många 'McFLY-contacts där och delar bara med mig utav några av de viktigaste!'
(Länkarna som jag la ut först ville inte funka så skriver längst ner på sidan istället)




www.twitter.com/mcflymusic

 
www.twitter.com/tommcfly



www.twitter.com/mcflymusic
www.twitter.com/tommcfly
www.twitter.com/dannymcfly
www.twitter.com/dougiemcfly
www.twitter.com/mcflyharry
www.twitter.com/jasonperryrock 
www.twitter.com/mattjwillis 
www.twitter.com/gfalcone601 
www.twitter.com/vickyjones1984 
www.twitter.com/rushtonaiter 
www.twitter.com/JBfutureboy 
www.twitter.com/Frankiethesats 
www.twitter.com/littlefletcher 
  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0