McFLY goes bredare målgrupp?

Fick precis göra av min kära vän att hennes far verkar ha blivit en aning förtjust i McFLY.
Han följde med oss till Wembley förra året och sa därefter att det var den bästa show han sett, och då är han en sådan som innan verkligen INTE gillar McFLY.
Nu hade jag frågat henne om det fanns kvar biljetter till London, för han skulle nog gärna gå igen!
Så gott folk, en man som verkligen inte gillade McFLY från början har nu ändrat sig en aning och vill gå en gång till! (något han dock inte riktigt vill erkänna ...)

Men men, McFLY breddar sig, sånt tycker vi om!

Kommentarer
Postat av: fanny'e

Har du varit på Mcfly konsert ? :o

2009-03-16 @ 00:01:03
Postat av: Amanda

Min mamma följde med mig på motion in the ocean tour 2006 och har varit avundsjuk varje gång jag farit sedan dess.

Hon tycker mcfly är jättebra!

2009-03-16 @ 00:58:36
Postat av: Stina

haha, hm.. undra vems far det kan ha varit? (a) ;)

jag påkom honom också stå och läsa julia i köket för några dagar sen. han börjar skrämma mig, både på ett bra & icke bra sett xD

2009-03-22 @ 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0