One misstake too many.

Jag tänkte att nej idag ska jag faktiskt ta och köpa FRIDA-tidningen trots att det står så mycket om Jonas Brothers och Tokio Hotel i den, just för att jag visste att det skulle stå om McFLY.

"19 saker du bara måste veta om McFLY ..."
För det första har de inte ens skrivit rätt namn under rätt bild, tydligen heter Danny Harry, och Harry heter Tom, och Dougie heter Danny och Tom heter Dougie, rätt förvirrande ...
Och Dougie är tydligen född den 20:e november ...
Och konstigt nog har Harry och Danny fått sina namn helt utskrivna men inte Tom och Doug.
Sedan finns tydligen inte Dougs hund Flea heller och Zuki står fortfarande med ...
Så de 19 sakerna var tydligen 19 saker som inte stämmer, what's the point of that?

Resten är bara sånt de har kopierat från hemsidan, kan de inte lära sig att det som stod för 5 år sedan kanske inte gäller längre, och att vi vill ha NYHETER om McFLY!

Nej flickor, det här får vi se till att ändra på !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker att det är lite tråkigt att när väl McFly syns i Svensk media, så blir det helt fel.

Då tycker jag att det nästan är lika bra att de skiter i och skriva om McFly ifrån början. Men.. Om vi kan ändra på det så stör det verkligen inte mig ;)

2009-01-17 @ 19:53:33
Postat av: josse

jag köpte också den tidningen, bara för att dom skrev om McFly. Jag blev riktigt besviken på att dom hade skrivit helt fel :/ Men jag håller med, det här måste vi ändra på! :D

2009-01-18 @ 13:42:00
URL: http://josefiinposse.blogg.se/
Postat av: Marika

håller HELT med! blev riktigt förbannad och fick lust att spamma tidningens mailbox med arga mail. de tre första gångerna det stod något om dem var det typ exakt samma fakta. nu börjar det iofs bli lite bättre! (:

2009-01-24 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0