random.

Det har inte blivit någon vidare uppdatering! Mestadels för att det är svårt att uppdatera om något när det är så nära jul, det händer inte så mycket i McFLY world, dock händer det desto mer i Fletcher, Jones, Poynter och Judd land. Men det är lite av en annan historia.

Fletchers katt har tråkigt nog dött idag också, som om de inte har fått utså nog smärta på senaste tiden .

Förövrigt har jag insett hur långt lite sunt förnuft kan ta en (med lite hjälp av facebook).
Som Toms riktiga facebook, Gios facebook, allt sånt där (och nu menar jag verkligen inte att ni ska sitta och leta efter dem, dels har dem tagit bort sig från sökmotorn så det går inte och dels behöver dem inte massa fans som skriver till dem). Så fort man bara pratar med folk i deras närvaro blir det på något sätt myyycket lättare att komma nära dem. Ja, did you know, dem är faktiskt helt vanliga människor dem också!


Kommentarer
Postat av: .....

Så du är vän med dom på facebook nu eller?

2009-12-29 @ 11:46:45
Postat av: Sandra

självklart inte, dels har dem tagit bort så att man inte kan lägga till dem som vän, och dels skulle jag aldrig göra det ändå. Skulle inte ens våga skicka en vänförfrågan till Carrie och jag har ändå två av hennes kompis @ facebook, haha!

2010-01-03 @ 20:59:47
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0