<3

Idag mina vänner är det en mycket speciell dag, och till skillnad från det vanliga kommer detta inlägg inte handla så mycket om McFLY utan faktiskt deras kompisar.

Eftersom det inte finns så mycket uppdatering om McFLY just nu då det precis har varit jul och allt inte är bestämt tänkte jag istället hitta lite bilder och lägga in åt er !
Men nu är det slutpratat om vårat favoritband ett tag, nu ska vi ägna oss åt ett annat band, nämligen Busted.

Alla ni kanske inte vet varför denna dagen är annorlunda?
Men då kan jag tala om för er att just på dagen är det exakt 3 år sedan Busted splittrades.
Därför tänker jag genom detta inlägg hedra minnet av ett av tidens mest älskade band, och några av mina favoritsångare.

Vi kör lite uppdatering på de tre pojkarna som en gång i tiden bildade Englands kändaste pojkband.

JB: Hans musik nu för tiden är mer rockig än vad den var i Busted. Personligen är jag helt kär i honom eftersom han gör bland den bästa musiken på hela jorden, och man bara måste älska hans smeknamn!

Matt: Efter Busted bestämde han sig för att köra solo. Nu blev han inte lika framgångsrik som det var trott, men vi som lyssnade på Busted (iaf jag) älskar hans solomusik och tycker att hans dialekt verkligen kommer fram genom den !

Charlie: Charlie's röst är en succé i Fightstar! Finns det någon som kan glömma den mörka lite skrovliga rösten som en gång passade så bra mot James ljusa och Matt's "mellan" röst.

Så, dagen till ära använder jag mig av mitt McFLY-uttryck
Då, nu och förallid <3   R.I.P Busted 15/1 2005.

Kommentarer
Postat av: Sajjelina

Jag saknar Busted sjukt mycket!

2008-01-21 @ 16:09:25
URL: http://sajjelina.bilddagboken.se
Postat av: Rebecca

Lyssnade inte på Busted.. SÅ jag kan väl inte säga så mycket... Men JB är sjuuukt söt! Hans smile är så sött

2008-02-10 @ 20:24:16
Postat av: Sanna

Tänk att jag hittat fler som gillar mcfly och busted! Shit vad jag saknar Busted. Älskade dem från första stund (hörde dem första gången 2002/2003) blev fast direkt! Jag tyckte verkligen att det var h e m s k t när de splittrades. De var stora, men hade kunnat bli hur stora som helst. Älskar deras musik och utstrålning och allt!

Och mcfly såklart :)

2008-02-20 @ 10:30:09
Postat av: Maria

Åååh
JAG
SAKNAR
BUSTED
FRUKTANSÄRT
MKT, VARJE
GÅNG JAG LYSSNAR PÅ DEM
BÖRJAR
JAG NÄSTAN
GRÅTA!!
VILLL
HA DEM
TILL BAKS

2008-03-14 @ 13:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0