En fråga =)


Den här gången ger vi inga svar, vi vill ha svar! I form av kommentarer ! =D
Våran tur att fråga er frågor tycker vi nämligen!

Vilken är eran favorit McFly låt, och varför?


Det kan vara deras egna eller covers, spelar ingen roll, skriv bara =)

Och glöm inte skriva vad ni vill att vi ska skriva om, lite svårt för oss att veta, med tanke på att vi vill kunna ALLT, och det kanske inte är jätte intressant för er om jag börjar skriva om varför JAG gillar McFly och sådär, så skriv på people!

Och förresten, har ni inte hört bandet Plain White T's, LYSSNA NU !  Utan tvekan ett av världens bästa band.


Vi älskar er (:  xxxx

Kommentarer
Postat av: Kwanii

Hello! Jag är huge fan of McFLY ^^ Den bästa låten eller jag menar låtarna McFLY har gjort är "Too close for comfort" för att texten är så fin och melodin såklart. "Not alone" för Danny har skrivit den helt själv och den låter så bra! "Room on the 3th floor" för att den är så lugn och fin! Jag gillar egnetligen alla McFLY-låtar! :)
Jag vill att du ska skriva om McFLY's skvaller och sånt! Deras hemligheter och pinsamheter. OSV... Men är det sant att Danny och Olivia har gjort slut? Hoppas det! Då blir nog alla fansen glada! :D HAHAH Sorry Olivia.. But I do not like you at all...
Dougie måste klippa sig och kanske färga sitt hår svart och göra några små ljusa slingor som han hade för några år sen. Och Danny ska platta håret nån gång om han inte gör det så kan han använda wax eller hår gelé eller nåt så det inte blir så frizzigt! Harry ser så annorlunda ut nu.. Han var seriöst mycket snyggare med hår! >_< Tom är bra som han är nu men han var ändå lite snyggare på första året då han hade ljust och rakt hår.
HA DET BRA! Krams, Kwanni... <3

2007-09-24 @ 16:02:48
Postat av: Sajjelina

Ohh vad svårt det är att säga vilken låt som är bäst.. Jag älskar "Too close for comfort" för att den har världens bästa text, jag älskar även "Transylvania" för att den är så jäkla skön, jag gillar även att Dougie sjunger i den, han har fin röst! Sen ÄLSKAR jag ju "Bubble Wrap" också, åhh måste jag säga varför?! "The heart never lies" är sjukt fin också.. Och "Star Girl" & "Sorry's not good enough" sitter inte fel heller... Seriöst, jag kan inte välja :)
Jag gillar också när ni skriver om skvaller, nyheter m.m... Men ni skulle kanske även kunna tipsa om lite roliga videos/intervjuer/vad som helst på youtube! Jag älskar iallafall att sitta o kolla på en massa roliga klipp på våra favoritkillar ;D
Ska checka in Plain White T's!
xxx

2007-09-24 @ 22:28:17
URL: http://sajjelina.bilddagboken.se
Postat av: Sandra

Shit vad glad jag blev när jag såg att ni hade skrivit! =D
Det är ju lixom det som är kul med att ha en blogg =)
Jag förstår precis vad ni menar om låtarna, det går inte att välja, men seriöst Baby's Coming Back när Doug sjunger den är något extra ;D
Och vad jag har hört så ja Danny och Liv har gjort slut, jag har faktiskt inte heller gillat henne, hon verkar ganska. .. ego, och elak för att vara ärlig ^^ .
Jag ska se vad jag kan hitta på youtube och lägga in, vet en otroligt pinsam med Laura Scott eller vad hon heter när hon håller på med Danny under en radioinspelning, lägger in den =)
xxxx

2007-09-25 @ 00:17:23
URL: http://xmcfly.blogg.se
Postat av: Angelica

No Worries, Transylvania & Star Girl <3

2007-09-30 @ 10:25:44
Postat av: Madeleine

Jag kan omöjligt välja vilken låt som är min favorit, men jag kan nämna några: Too close for comfort, Sorry's not good enough, Bubble Wrap, That Girl, All About You och Don't wake me up. Behöver jag förklara varför? ;)

Jag tycker ni ska fortsätta skriva om allt som har med McFlysarna att göra, det är alltid kul att få reda på lite smaskiga detaljer. Wihoo, jag blir glad när jag hör att Danny och Olivia kanske har gjort slut. Som många andra har jag ogillat henne, inte av avundsjuka direkt utan för att hon inte verkar vara sympatisk, iaf inte om man jämför med Toms urgulliga Giovanna! Men en sak som kan vara bra med att Danny var ihop med Olivia: Hon är ju inte så speciellt snygg, och det betyder att Danny kanske inte är så utseendefixerad! ;)

2007-12-12 @ 08:40:57
URL: http://maddyyyy.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hmm... De flesta av deras låtar är ju såå sköna! Men några av favoriterna är ju Silence Is A Scary Sound, Transylvania ( refrängen ;D ), Mr.Brihtside, Baby's Comig Back och I Wanna Hold You! Jag vet inte varför, i de 3 första tror jag att det är för att Dougie sjunger! och de 2 sista tkr jag har så super bra text, och förståss, de sjunger ju som värsta Gudar så klart, denna lista skulle kunna blir lååång!

2007-12-22 @ 16:40:11
Postat av: Becci

Bubble Wrap!! Det går inte att förklara varför den är bäst!! Dannys : "Life's a bitch, and so are you" är en textrad man kan dö för!!! Älskar den verkligen!

2008-01-27 @ 20:18:00
Postat av: sofia

jag gillar varenda låt dom gjort

2008-03-09 @ 16:59:49
Postat av: karro

Not alone och Transylvania tror jag :D

2008-06-06 @ 12:22:11
Postat av: Millouu

Transylvania och ballad of paul K ;D



De är mina favorit låtar för de förändrade mitt liv...

2010-04-10 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0