Doug, som vanligt ^^ <3

Det har som sagt varit mycket runt Doug just nu,och det slutar inte nu , så hope you like it.
Tänkte köra som i förra inlägget, bilder på håret.
Och lite bilder på dem andra, vi älskar ju dem lika mycket allihopa ;)

Förresten om någon vill ha Umbrella eller Town Called Malice, adda min msn, står i först inlägget, fråga om ni inte hittar (:


image21 Jag SAKNAR dem gamla frisyrerna <3 :'/
image22 

--------------------------------------------------

image24  Den nya, inte samma wow känsla ... Men han är alltid Dougie <3

--------------------------------------------------

image25

Jag är helt överdrivet förälskad i honom, världens bästa <3

image26

Så jävla sexig xD

image27

Börjar vänja mig vid hans hår nu , han är ju riktigt het, fast det är han ju alltid ^^


image28


Våra favoriter, då, nu och FÖRALLTID ,  eller hur tjejer.
Dem kan inte förklaras <3


McFLY är allt. <3

Kommentarer
Postat av: Woho

Jag måste bara fråga en sak som egentligen inte har något med inlägget att göra. Jag vet att de inte bor tillsammans längre, men sen sa nån att Tom och Dougie delade lägenhet och att Danny och Harry hade en tillsammans? Sen läste jag nån annanstans nått helt annat så jag är lite förvirrad, hur är det?

2007-10-07 @ 21:32:09
Postat av: Sandra

Hmm, vad jag har hört så bor väl alla för sig men de bor nära varandra.
Men jag har inte hört något om det på sistonde, men om jag ska vara ärlig så är det troligare att Danny och Dougie skulle bo tillsammans ^^
Så fort jag får veta skriver jag :)

2007-10-08 @ 00:10:49
URL: http://xmcfly.blogg.se
Postat av: Sajjelina

Iiih vilka fina bilder (L)
Jag saknar Dougies gamla frillor! Fast jag måste erkänna att jag börja vänja mig vid den nya, bara det växer liiiite till så skulle det kunna bli riktigt häftigt om han rufsar till det!
Jag vill jättegärna ha låtarna så jag addar dig på msn då (:

2007-10-08 @ 18:22:51
URL: http://sajjelina.bilddagboken.se
Postat av: Sandra

Ja gör det (:
Jag saknar det också, fast jag kommer nog aldrig vänja mig vi det nya :P
Jag gillar det verkligen inte ^^
Harry's har jag vant mig vid och börjat tycka är riktigt snyggt, men Doug's , NONO ;)

2007-10-08 @ 23:01:17
URL: http://xmcfly.blogg.se
Postat av: sandra

waaah vilken underbar bild på danny ! ;D

2007-10-10 @ 19:57:56
URL: http://sandraao.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag tkr om Dougie hurudan frisyr han än har! Jag ÄLSKAR verkligen honnom! Han är sexigast i världen! Och han sjunger som en gud!!! Och bilderna på Douglas & Danny var superfina!!

2007-12-22 @ 16:26:52
Postat av: Annika

OMG ÄLSKAR du oxå McFly ?! dom är så jävla bra att de inte är sant juh !!!!

2008-01-17 @ 20:47:51
Postat av: Sofia

ÄLSKA McFLY

2008-01-20 @ 21:02:41
Postat av: Becci

Dougies gamla frisyr var 1000 gånger bättre än den nya!! Han ser mycket "gamlare" ut nu.. :-/
Supersöt bild på Danny ;-)

2008-01-20 @ 22:32:30
Postat av: Cissi

åhh jag vill ha låtarna!! dock hittar jag inte din msn..eller rättare sagt det finns flera! haha..men du kanske kan adda mig? [email protected] är min msn. =)

2008-03-26 @ 18:33:13
URL: http://siilibloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0