Grattis!

Eftersom Madeleine var först med att svara och hade rätt är det hon som vinner våran tävling !
GRATTIS!
Om du vill skriva din bloggadress m.m. så lägger vi upp den i nästa inlägg!

image32
Såhär såg hela tävlingsbilden ut.

Måste påpeka att det står ganska mycket om McFLY i detta nummer av FRIDA, går Sverige-världen framåt?
Vi kan väl allt hoppas!

Hm, har på känn att det var något mer jag tänkte skriva till er, men jag kan bara inte komma ihåg var det va.
Om jag kommer på det så talar jag om det så fort som möjligt!

Godnatt sov så gott alla söta McFLY-fans,

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Wihoo, jag vann! Tack! :) Ledsen att jag inte skrivit nåt tidigare, har inte hunnit titta igenom din blogg på ett tag! Men nu är jag här igen, haha. Min bloggadress har jag skrivit i det där fältet. Annars vet jag inte vad mer du vill veta om mig, haha. :) Ha det bra!

2008-01-08 @ 18:37:30
URL: http://maddyyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0