Det är skillnad på fan och no clue.

Jag tänkte bara ta upp en sak om en kommentar jag fick för mitt inlägg om bilden. Jag tål ganska mycket och jag vill alltid att ni ska säga vad ni tycker, SÅ LÄNGE DET INTE BLIR PERSONLIGT. Jag skulle aldrig få för mig att kritisera någon av er i ett blogginlägg, så jag tänker inte ta några påhopp för att jag säger vad jag tycker.

Okej, så folk tyckte att bilden jag la upp var snygg, självklart får ni tycka det och då hoppas jag verkligen att ni respekterar att jag inte tycker det. Men i den kommenteraren jag fick antydde personen mitt gillande av McFLY för att jag inte tyckte att bilden såg bra ut. Då måste jag fråga, VA FAN HAR DET MED SAKEN ATT GÖRA? Nej, jag gillar inte allt som McFLY gör "bara för att det är dem". Det finns ingen anledning till det och visar bara att man faktiskt fullständigt skiter i vad det är de gör för något eftersom man bestämt sig för att gilla allt de gör. Det funkar inte så, inte bland mina vänner och bekanta som är McFLY fans som faktiskt inser att det är okej att inte vara överförtjust i allt.

Det ska finnas en anledning till att gilla det de gör, anledningen ska inte vara att det är de som har gjort det
.

Gillar ni kanske att Harry, Dougie och Danny röker bara för att de är med i McFLY?
självklart måste det vara så, annars är man ju inget fan ... eller?


Kommentarer
Postat av: frida

Håller helt med dig! Jag hatar att dom röker och att Danny verkar dricka så mycket..

Det är ju som att man ska sluta lyssna på dom och sluta tycka om dom, bara för det?

2010-01-19 @ 22:57:33
URL: http://friidalarsson.blogg.se/
Postat av: :)

word

2010-01-20 @ 16:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0