Q&A

Idag är jag snäll och delar med mig av lite åsikter blir på svenska, alla våra läsare verkar inte vara genier på engelska! Kan ju tillägga att jag och Martina inte delar åsikter om allt så det är Sandras ni får läsa nu ! 
Hhere we go;

1] If you were walking down the street and you suddenly saw McFLY, would you play it cool or freak out?
Hade förmodligen haft hjärtat pumpande uppe i halsen hela tiden, men lugn och fin och bara pratat och sådär hade jag gjort. It's the best way!

2] Which country do you live in? Does McFLY visit often?
Självklart ? McFLY är i Sverige VARJE dag??

3] If you married your favourite member. would you keep your last name or change it? 
Pssht, jag skulle inte ens gifta mig. Och Sandra Jones, hmm vet inte hur bra det låter .. Dan får helt enkelt lära sig säga Söderberg istället!

4] Would you ever let all four of them kiss you? 
Ehm, YEEEES??

5] Do you stalk them?
Verkligen inte, jag lämnar det till fjortisfansen.
Det där med att gå efter dem på stan och leta efter dem och så är ju inte riktigt min grej kanske.

6] Would you if you had the chance? 
Najnaj, har ju haft chansen och gjorde det fortfarande inte.  

7] Are you ever going to see them in concert?
ajjemen, obviously.

8] What do you think Dougie's really like?
sunkig, snygg, liten, blyg, lättövertalad. haha.

9] Was Tom better skinny or "fat"? Do you think he really used to be fat?
Tom var då aldrig fet. Och nu är han megasmal, helvete Dougie är ju typ fet jämfört med honom och han är 70 huvudet kortare .... (överdrift? nejnej.)

10] Danny: straight or curly?
Både ock är snyggt, dock gillar jag inte när han kör på fjortisfrilla och lägger upp luggen så att den ligger typ bananformad..

11] Harry: blonde or brunette?
BRUNETT!!!! Ingen blond harry här tack ..

12] Should Harry grow his hair back?
Han har ju redan gjort det. och just nu är han SMOKING HOT!!!

13] Do bananas need to be exterminated?
pssht naaaj, det är Tom som måste växa upp och lära sig gilla bananer (;

14] What do you think of McFLY's tattoos?
Den som Danny har i nacken är att döda för, sjuuukt snygg, och hans ben tatuering ... okej, jag gillar allas ...

15] What about their piercings? 
Nu har ju inte någon av dem nån. men dougs lip was gorgeooooous.

16] Do you like their styles?
Speciellt Toms, han ser fan bra ut i allt nu för tiden, och Harrys, och Dougs. Dannys kan man ju vara lite tveksam till, haha.

17] Do you like pizza and poptarts?
uschuschusch, najnaj!

18] Greek and seafood?
jaadå!

19] Melon high juice?
Dannys type. har fan inte smakat men kan säger vara gott.

20] What do you think about Dougie and Harry smoking?
whoooooo cares? Danny does too, partysmoker.

21] Do you like their girlfriends?
IZZY JOHNSTON <3 och Gio. Frankie, hummm, no thx.

22] What about their family members? 
Vicky verkar asnice, och Jazzie, och typ ... alla andra, haha.

23] Do you go on McFLY Secrets?
nooooope. massa fejksaker där.

24] How many posters are in your room?
uhm, have noooo idea. typ 20-30 st eller nåt kanske.

25] Do you go on the boards?
Inte för tillfället eftersom jag har glömt mitt lösenord och de envisas med att skicka det till mitt gamla konto hela tiden ...

26] Where do you download all your favourite McFLY songs and vids? 
everywhere, haha. nej men jag köper dem och laddar ner för att ha dem på datorn, men självklart laddar man inte bara ner eftersom man stödjer dem. Right you guys??????

27] What's your fave song?
ojoj, här kan jag då iiiiiinte välja. Star Girl, Down goes another one, sorry's not good enough, obviously, ballad of paul k, memory lane, one for the radio (när dem öppnar med den på gigen typ dör man), the heart never lies, sen kan jag fortsätta forever men tänkte att det är snällast att låta bli ...

Do you know who Fletch is?
Yeees.

29] Do you know what the names of Danny's parents are?
Ofc. Kathy & Alan.

30] Where was Dougie born?
ESSEX <3

31] What disability was Tom born with?
Hakfel? hahah, nej vad elak jag är.

32] What do you know about Harry's family?
Dem visar sig då inte mkt! Han har två syskon, haha.

33] What McFly merchandise do you have?
4 tröjor, 2 tourbooks, posters, spegel, och typ flera saker som jag inte orkar räkna upp just nu. U guys have seen the vid.

34)What McFly singles do you have?
Ingen faktiskt, bara skivorna.

35)What have you in common with Danny (if anything)?
TUNGBUBBLOR :') Och sen typ allt annat, believe me, vi är typ kopior när det kommer till kärlek, helgsnöjen och sånt där. He is the perfect man!

36)What have you in common with Dougie (if anything)?
Hm, jag ser väl också ut som en fucktard när jag skrattar! haha, annars vetefan.

37)What have you in common with Tom?
Hmm, svårt ... Men jag kan vara väldigt vältalig ibland!

38)What have you in common with Harry (if anything)?
Oh, jag kan vara väldigt väluppfostrad när jag vill, och om ni har träffat Harry vet ni att det är hans specialité !


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag gillar idén med att försöka lära en engelsman uttala ditt efternamn. Vi delar nämligen efternamn, du och jag. ;)

2009-11-03 @ 23:48:03
URL: http://maddyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0