Idéer, bilder.

Jag tänkte att vi kunde börja med lite veckorfrågor här, jag ställer en fråga där det finns olika alternativ att svara på (exempelvis vilken låt från radio:ACTIVE som är bäst och liknande) och sen skriver jag vilken som vinner.

Dels tänkte jag att det vore kul för att det inte händer så mycket här just nu (har ju med att göra att McFLY är hyffsat off just nu efter RA-turnén), och dels vore det lite roligt att se hur alla tycker!

Så på måndag ställer jag första frågan!

Lägger upp ett par bilder på Tom & Gio från invigningen av Olivier!
(börjar inte pojken få lite för långt hår nu ? ... gå in på www.mcfly.com och tala om det  hans senaste inlägg under news!)
TOMGIO    TOMGIO

Kommentarer
Postat av: jennifer

bra idé! :)

2009-01-17 @ 22:45:10
URL: http://missjennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0