Updates!

Jag är ledsen att jag inte har skrivit på hur länge som helst !


Jag antar att ni redan har löst de frågor ni hade om radio:ACTIVE ?
Hur som helst hoppas jag att ni har hört låtarna Lies, The End, Down Goes Another One och Only the strong survive, annars hoppas jag att ni youtube:ar det nu!

Och POV står för Point of View, har hört att många inte visste det.

Det blev lite basic updates här, hoppas ni överlever det.
McFLY är nu förresten i Brasilien och ska även ha några spelningar där, så känner ni några som bor där, tipsa!


Är det några av er som ska på Wembley i år ?  Eller någon annan av deras konserter?


Lägger in några bilder jag verkligen tycker om just nu, ni får ha det så bra tills vi hörs nästa gång!

D-         


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska på Wembleeeeeey :D Fast det har jag resan skrivit i din bdb ^^



Föresten, de som inte visste vad POV stod för.. Är inte det väldigt väldigt uppenbart i och med att de sjunger point of view typ tusen gånger i låten..? :P

2008-10-11 @ 02:23:51
URL: http://sajjes.blogg.se/
Postat av: Emeli

Jag ska på wembley!! :D

2008-10-11 @ 14:37:12
URL: http://mliis.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag ska också på Wembley!! :D:D Längtar som tusan ;)

2008-10-13 @ 18:34:29
URL: http://myranz.devote.se
Postat av: Åsa

Jag ska tiil wembley :D

var där förra året <3

bästa kvällen i mitt liv!

2008-10-13 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0