Facts!

Tänkte bara tala om att vad jag vet är datumen/platserna för årets turné inte bestämda än !

Nu tänkte jag att vi skulle ta lite allmänt om allihopa, det finns ju faktiskt saker som ingen har hört :)
Vi börjar med min favorit, Danny !

Han blev mobbad i skolan för att han spelade gitarr, det är det låten Not Alone handlar om.
Han är den enda i McFLY som är vänsterhänt, trots det spelar han som en högerhänt!
Hans smeknamn på sig själv är blandandra Ratman, Ratleg och liknande eftersom han tycker att han har så smala ben att de liknar en råttas!
Han gillar nästan aldrig filmer, The Notebook är en av de få han tycker är riktigt bra.

Dougie:
Var förut med i bandet ATAIZ som skrev låten Silence is a scary sound (tillsammans med Doug), därför fick den inte ges ut på Motion in the Ocean.
Det har gått ett rykte om att han har en dotter som heter Krystal (precis som jag sa var det alltså bara ett RYKTE, inte sant). Han kunde prata flytande grekiska när han var 3 år gammal! Han har sagt att om han inte vore med i McFLY skulle han jobba med att studera reptiler.  (ingen chock där ;))

Tom:
Säljer tillsammans med sin familj ett par av sina röda jeans för välgörenhet (säljs på ebay).
"I've always loved the fact that there's a really unique quality to sixties music. Everything from the chord progressions to the melodies themselves - and they still sound amazing today."
Som hans citat säger, han gillar 60-tals musik, såsom Beatles, Beach Boys, Bee Gees med flera.

Harry:
Har ett ärr på huvudet efter att ha sprungit in i ett fönster  !
Har en tatueringar på handleden där det står "tattoo".
Gick i samma skola som Fighstar's (f.d Busted's) Charlie Simpson.
Har en bror och en syster, som dock inte är lika kända som de andra i bandets syskon (Carrie, Jazzie, Vicky)

         

Lite pics för er :)
Enjoy tills nästa gång vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Martine

Okei, takk for svar! Men det er bestemt at det skal være Europa turnè eller ??
Skriver du det ut her hvis du finner ut noe da?
Tack tack :D

2008-02-06 @ 00:02:29
Postat av: Josse

Hej, jag tänkte bara säga att jag älskar din blogg! Jag älskar McFly så det här är den bästa bloggen för mig ^Min personliga favorit är Dougie ;)

2008-02-06 @ 17:16:30
Postat av: Madeleine

Hihi, tack för bilderna och informationen. Det mesta visste jag dock redan haha :P

2008-02-07 @ 20:10:43
URL: http://maddyyyy.blogg.se
Postat av: Sajjelina

Jag visste också det mesta innan, men det är alltid kul med lite facts =)

Nice pics! :D

2008-02-07 @ 20:29:47
Postat av: Rebecca

Dougie: Pratade flytande grekiska när han var 3 år????? Har han släkt i Grekland, eller är det bara något jag har drömt??
Och bilderna... hm... Doug, du kan faktist bättre än att komma på en intervju i glasögon! Du är alltid söt, men SÖTARE utan glasögon... FATTA!! Älskar idg iaf...

2008-02-10 @ 20:16:54
Postat av: Becci

Satckars Danny... Mobbad för att han spelar gitarr?
skulle man mobba alla i min skola som spelar gitarr, skulle det bli ganska många... Åtminstone 200! (vi är sammanlagt 553...) Och då räknade jag också med de som spelar bas

2008-02-10 @ 20:19:14
Postat av: Becci

spelar bas

2008-02-10 @ 20:20:04
Postat av: Becci

och elgitarr...

2008-02-10 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0