Hjälp till med planeringen!


Som ni vet så träffade jag tjejerna från McFLUcrew idag för att prata igenom lite saker för McFLYträffen. Väldigt trevligt och vi har kommit överrens om en del grejer och ska på måndag kolla på en lokal där vi kanske kan vara! Era tankar behövs fortfarande! Mejla/kommentera om du har något på hjärtat, [email protected] . Träffen lär äga rum mellan 1-15 Juni, vi behöver därför veta om det är något datum där emellan ni INTE kan för att veta när vi ska lägga in det. Om ni har förslag på tävlingar eller liknande, skriv jättegärna det, allt tas tacksamt emot! Och för er Stockholmsbor , de som inte kommer ifrån huvudstaden kan ha lite svårt att hitta någonstans att övernatta på så har du en plats ledig vore det perfekt!

För er som behöver någonstans att bo, hör av er så ska vi se till att försöka fixa något!


Kommentarer
Postat av: Lisa

blev det i juni nu? damn jag är i usa mellan 6-20 :/

2010-05-21 @ 20:32:18
URL: http://lisasj.blogg.se/
Postat av: Emelie

snacka om att läsa fel, alla datum fungerar troligtvis för mig, skrev i inlägget under att jag inte kan efter den sjätte men det är i JULI jag inte kan :)

2010-05-21 @ 20:48:15
Postat av: E

Jag kan inte den 7 och 10 juni, men alla andra dagar funkar nog :)

2010-05-23 @ 17:02:21
Postat av: Alice

Skulle gärna vilja komma. Men jag kommer nån annan gång! :)

2010-06-07 @ 15:09:13
URL: http://mcflyfans.musicblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0