Frågor till er!

Jag och tjejerna från McFLUcrew har bestämt träff på fredag, vi ska gå igenom lite detaljer, diskutera plats, datum och så vidare. Det jag skulle behöva veta innan jag träffas dessa flickor är vad du tycker!
Med största sannolikhet kommer träffen att vara mellan 1-15 juni och det jag undrar är vilket datum mellan dessa som passa dig bäst? Om ni har några önskemål/frågor eller bara något ni känner för att skriva så går det bra att kommentera här, skriva i gruppen eller maila mig på [email protected] .

Kommentarer
Postat av: Emelie

Om jag ska kunna vara med måste det vara innan den sjätte juni eftersom jag någon dag senare åker till the best fucking country in the world (england självklart) :)

2010-05-19 @ 16:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0