The McGirls.

Fick en kommentar som sa att vi gärna fick skriva om McFLY-killarnas flickvänner och vad vi tyckte om dem och det är precis vad jag kommer göra! Det går ju ett rykte om att Harry och Izzy har gjort slut , och det kan jag tyvärr inte svara på om det är sant eller inte, Harry är inte den som kastar ut allt i det officiella! Därför får hon vara med i min lista som flickvän. Ni får väldigt säga era åsikter för det finns säkert de som inte kommer hålla med mig i mitt tyckande! Jag tar dem i ordning efter hur länge de har varit tillsammans:

Tom Fletcher & Giovanna (Gio) Falcone .



Officiellt: Giovanna är född i Essex samma år som Tom (1985) och fyller år den 29e Januari. Hon jobbar som skådespelerska och var senast med i The boat that rocked där hon spelade brudtärna. Hon och Tom har varit tillsammans sedan skolan, dock vet inte alla att de faktiskt breakade ett tag i början men sedan blev tillsammans igen innan McFLY blev kända. Låten All About You handlar om henne.

Vad tycker jag? : Vad finns det att säga?
Jag vet att det finns Tom fans som förmodligen inte tycker om Gio just för att hon är tillsammans med deras favorit McFLYer, men helt ärligt, hur kan man inte tycka om henne? Hon är underbart söt, ser alltid glad ut och är för det mesta otroligt trevlig mot fans på twitter. Jag är helt säker på att McFLY inte hade varit där de är idag om inte Tom hade inspirerats av henne, de lever ett "normalt" liv och trivs tillsammans utan att behöva hitta på saker hela tiden. De är som vilket kärt par som helst, jag tror att vi har mycket att tacka Gi för, en stor tumme upp!


Harry Judd & Izzy Johnston .



Officiellt: Izzy spelar fiol i bandet Escala, hon var tidigare medlem i bandet Wild tillsammans med Chantal som även nu är en kollega. Izzy och Harry träffades när hon var med och spelade fiol till en utav deras musikvideor.

Vad tycker jag? : Det här är mitt favoritpar, utan tvekan, i hela världen. Jag ÄLSKAR Izzy, och trots att man inte hör så mycket av henne i mediavärlden när det kommer till deras förhållande är jag säker på att det måste vara helt perfekt. Det jag gillar med dem som par, är dels att ingen av dem försöker rida på någon annans framgångar utan de håller sig i bakgrunden och slänger inte fram sitt förhållande till vem som helst. Dessutom föll Harry för Izzy innan hon var känd, vilket betyder att han ville ha henne för den hon var och inget annat! Hon är förmodligen den sötaste människan jag någonsin sett och om dem har gjort slut som ryktena säger är det för jäävla synd!

Dougie Poynter & Francesca (Frankie) Sandford :

 

Officiellt: Frankie är medlem i tjejbandet The Saturdays som på senaste tiden har lyfts till himmels höjder och blivit enormt känt. Hon är 2 år yngre än Doug (född 1989) och är precis som Gio född i Essex. Hon och Dougie har haft ett "gott öga" för varandra länge men det var inte förrän slutet på förra året som de började dejta.

Vad tycker jag? : Puuh, var ska jag börja? En ung, snygg tjej som med sitt inte särskilt kända band kämpar för framgångar träffar en redan otroligt känd musiker, charmar honom och dejtar honom. Är det fallet för Doug & Frankie? Självklart vet jag inte, men för min del känns det så och jag är därför inget stort fan av Frankie. Hon är jättesöt och sådär javisst, men eftersom att Dougie faktiskt har varit intresserad av henne ett tag varför skulle hon vilja ha honom just nu , just när hon har startat ett nytt band och hans band har blivit känt. Det finns ju ingen tvekan om att McFLY faktiskt har en liten del i The Sats framgång. Hon var, åtminstonde i början, otroligt klängig, var med på praktiskt taget alla McFLYs konserter och verkade ha svårt att låta Dougie göra något på egen hand. Hon pratade direkt ut om deras kärlek i tidningar och orsakade lite dispyter inom McFLY. Om jag tycker att hon passar Dougie då? Oh no, verkligen inte.

Danny Jones & Georgia Horsley :

Officiellt: Georgia vann Miss England 2007 och är/var god vän med Dannys ex Laura (som vann Miss England 2008). Hon är ett år yngre än Danny och är ifrån North Yorkshire. Hon är välutbildad och har tidigare jobbat som modell. Många McFLY fans tycker att hon påminner väldigt mycket om Dannys ex Olivia Shaw!

Vad tycker jag? : Än så länge är det här inte direkt något förhållande att ha några kommentarer om, det är trots allt helt nytt! Dannys brudradar har än en gång lett honom till en flicka som ser ut precis som man förväntat sig. Hon är väldigt lik Olivia faktiskt, dock i en nyare yngre modell. Och vad tycker jag om henne egentligen ... Danny ser lycklig ut med henne, ingen av dem har direkt pratat om det officiellt vilket jag alltid tycker är ett bra tecken. Keep the personal life personal! Hon har utseendet som han gillar, hon verkar ha en personlighet som han gillar och titeln som han gillar (haha, skämt åsido..). Jag har helt ärligt ingen aning om hur hon är som person och har lite smått svårt att uttrycka vad jag tycker , men jag tycker absolut inte illa om henne, hon är en jättesöt person! Och om hon kan få tillbaka Danny till perioden då han såg extremt fräsch, ung och snygg ut så kommer jag tycka om henne massor! 2009s supar-Danny kan behöva ett nytt ansikte, förhoppningsvis blir det med en fin flicka som han trivs med vid hans sida!



Vi kör en liten fråga också;

Om ni fick vara tillsammans med en utav killarna i McFLY baserat på deras PERSONLIGHET, vem skulle du välja? (Det betyder med andra ord inga miljoner filmkvällar med Danny och inga partykvällar med Tom, tänk personlighet flickor!)







Kommentarer
Postat av: ÅSA

jag skulle vilja vara tillsammans med Tom, för att hans personlighet matchar min..

jag älskar att stanna hemma och kolla på film eller bara göra något liksom.

sen att han är lite barnslig och töntig är perfekt för det är jag med! haha :D

2010-01-12 @ 19:54:44
URL: http://chimo.blogg.se/
Postat av: martina

Svår fråga. OM du inte frågat om personligheten så hade jag svarat danny. men nej. jag är för svartsjuk av mig för att klara av ett förhållande med fest-danny.

Jag skulle nog välja mellan Tom & Harry för enligt mig verkar dom två vara dom som verkligen kollar på insidan av tjejen vilket jag gillar. Och dessutom tror jag att dom föredrar hemmakvällar framför utekvällar vilket jag också skulle valt ;)

2010-01-12 @ 20:33:23
URL: http://martinajones.blogg.se/
Postat av: Nath

Tom & Gio är det absolut sötaste paret. Någonsin!



Om jag nu fick välja skulle jag nog valt Tom. Han är en äkta nörd, precis såna killar som jag gillar ;P

2010-01-12 @ 21:37:54
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tom för han är mest lik mig och verkar vara världens trevligaste!, eller lik och lik vi är lite halvbarnsliga båda två. så det skulle då bli mitt val!:)

2010-01-12 @ 21:49:50
Postat av: frida

Jag hade nog velat vara med antingen Tom eller Harry. mest för att jag är inte mycket för alkohol och partyn hela tiden.. Harry verkar lite både och! Och jag älskar hans humor, den är precis som min.

Men Tom är ju säkert världens sötaste pojkvän, vem skulle inte vilja ha honom bredvid sig en mysig filmkväll liksom? ;)

2010-01-12 @ 23:00:17
URL: http://friidalarsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker att Frankie och Dougie passar ihop :) Jag ska bara säga min åsikt, om nu Frankie skulle bara vara ihop med Dougie för att bli "mer känd" så skulle hon troligtvis ha gjort slut nu när The Saturdays är otroligt kända, men det är bara vad jag tycker :)

2010-01-13 @ 14:48:56
Postat av: Cassandra

Skulle lätt vilja ha Tom som pojkvän. Jag menar, hur gullig är han inte? Och jag är inte riktigt än sån som går ut och festar hela tiden så han skulle passa mej perfa!

2010-01-13 @ 20:50:52
URL: http://cmhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0