new plans

De flesta av er har ju läst det som jag skickade på facebook angående McFLYträffen och det är suuperbra att det är så många som vill hjälpa till. Men för tillfället vill jag be er om hjälp med alla saker FÖRUTOM det med att skicka mejl till tidningar. Det är jättebra att alla vill ha kontakt med dem men först och främst behöver vi fixa alla saker runt och egentligen ville jag inte ta kontakt med tidningarna innan vi hade ett fast datum, en fast plats och liknande eftersom det finns stor risk att det rinner ut i sanden då.

Så det jag skulle vilja att alla riktade in sig på nu är ;

- Att leta efter en lokal i stockholm området
- Försöka se om ni har några affischer/McFLY relaterade saker ni kan skänka till dekoration/vinstpriser.
- Att se till att alla kan enas om ett datum, förmodligen blir detta i Maj.
- Att försöka promota det genom att få McFLY att spelas på radio och att tala om för andra McFLYfans!

Jag tackar alla som har tagit kontakt genom bloggen/facebook och liknande och vill hjälpa till, ju fler som försöker göra sitt bästa desto bättre kommer det att bli!


Kommentarer
Postat av: Matilda (mcflucrew)

Hej! Jag har skrivit till dig på facebook om en idrottshall i solna vi kanske kan vara i. Jag har inte hunnit kolla upp om hur mycket det kostar, om man kan sova över och om det ens går att vara där. Men jag försöka att göra det den här veckan. Skulle vara bra om du svarade på vår mail istället för bloggen :) ([email protected]). Tänkte maila men visste vad du hade för någon :)



XX Matilda

2010-01-06 @ 18:05:06
URL: http://mcflucrew.blogspot.com
Postat av: diana

om det här ska ske i maj kanche ni skulle behöva skynda på liite, jag menar bara att såna som tenkär komma lengre ifrån skulle ju behöva veta det långt före så det inte blir sista minuten :)

2010-03-07 @ 20:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0