McFLYträff - message to the members.

För er som inte är medlemmar i "McFLYträff i Stockholm" på facebook tänkte jag visa er meddelandet jag skickade ut till alla igår! (förövrigt borde alla som har facebook och vill vara med på träffen bli medlemmar i gruppen, länkar den i slutet av inlägget!)

"Hej!
Jag vet att det inte har blivit så mycket om det här på senaste tiden med tanke på att det har varit jul och liknande. Men hur som helst har jag självklart inte glömt bort det utan planerar fortfarande för fullt.

Förmodligen kommer träffen att äga rum i April/Maj!
Planen är fortfarande att vi ska träffas i Stockholm under dagen för piknick och sen får man frivilligt delta i kvällsmingel i en lokal (om vi kan hitta någon till ett bra pris! , det kommer leda till att de som vill vara med under kvällen får bidra med en liten summa, förmodligen max 50 kr, för lokalhyra och dylikt. vilket man får kvitto på för att se vad man har betalar.)

Det jag skulle behöva hjälp med för tillfället är ;

- Att hitta en lokal (vet att vi fick en som förslag men har inte fått något svar på om vi har möjlighet att hyra den) så om du vet någon närliggande idrottshall eller liknande hör gärna av er.

- Att genom facebook/twitter/bloggar och liknande marknadsföra träffen så att vi kan få så många McFlyfans som möjligt att dyka upp.

- Att tillsammans bestämma ett datum då så många som möjligt har möjlighet att komma.

- Att höra av oss till tidningar och tala om att vi tänker ha den här träffen och försöka få dem att bli intresserade att göra något slags reportage om det så att vi kan marknadsföra McFLY i Sverige.

(För de som inte kommer ifrån Stockholm kan vi hjälpa till att hitta övernattningsplats, stockholmare och mcflyfans är snälla, vi delar hus!)"


länk till gruppen : http://www.facebook.com/#/group.php?gid=58673063254 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0