ego goes emo.

(till Sabina, artikeln i inlägget innan där "Danny" , vi kan inte anta att det är han som har sagt allt, snackar skit om sina ex)



Jag tänkte ge er en bild som bara får ett enda uttryck att poppa upp i mitt huvud - WHAT THE FUCK?
Sen när gick McFLY och blev emo? haha.

Till Tom - man drar aldrig, ALDRIG upp tröjan så där långt , och fixar helst inte håret så där heller.

Till Dougie - Att ha korsade armar får dig att se ut som antingen en dagisfröken eller någon i dagisgruppen snarare än en ung extremt snygg hunk!

Till Harry - Att blunda funkar tyvärr inte på bild, nepp , inte den här gången heller!

Till Danny - oho, where to start. Att försöka med hundögon funkar bara om du inte står som en 80 åring och försöker dra ut din mage med hjälp av händerna .. Att se ungefär 2 centimeter kort ut funkar tyvärr inte heller.


Näej, inte min favorit bild det här måste jag säga!
Gillar ni den?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ÄLSKAR den bilden! Min favorit! Tycker att det inte är något fel med deras "poser"...

2010-01-18 @ 06:44:30
Postat av: Nath

honestly, jag tycker det är en sötsöt bild! :P

2010-01-18 @ 14:19:08
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/
Postat av: Johanna nr 2

F*N vad elak du är? Och du ska va ett mcfly fan??? jag älskar bilden och det gör alla andra jag har pratat med också..

2010-01-18 @ 23:11:33
Postat av: Sandra

till Johanna: Jaja, nej men du har helt rätt, jag är ett McFLY-fan så jag måste gilla precis ALLT som McFLY gör. Sötnos , jag är inte någon jävla fjortis stalker som låtsas att jag gillar allt med dem? nej tack jag har kvar mina åsikter trots det och JAG TYCKER ATT BILDEN ÄR FUL. tack så mycket.

2010-01-19 @ 15:43:23
URL: http://xmcfly.blogg.se/
Postat av: Nath

haha vilken löjlig kommentar xD det är ju inte som att man måste gilla allt med dom eller hur?!

2010-01-19 @ 18:28:05
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0