Tilburg is the place to be.

       

Erkänn att ni känner er lite smått avundsjuka nu va va va?
Beskrivning är väl egentligen överflödigt men here we go:

1. Jag och the all time best Danny Jones! <3
2. Mr. Poynter och jag
3. Martina och Tom!
4. Jag, Harry och Martina, sååå kul snubbe det där.
5. Jag och Mr. Fletcher
6. Hahah Danny langar pose som Martina är beredd på ?
7. Jag sa till Dougie att göra en ful min, han lyckades ganska bra. våran kära Nate bredvid honom.
8. Våran absolut favorit holländska Annelieke & Mr. Danny. love u guys!

Kan även tala om att vi såg Dougie, Harry och Danny hela lördagen, fick deras autografer, pratade om vädret, om kläder, länder och lite allt möjligt. (Jag vet att Martina har nämnt det här men gosh I need to rub it in!)
Sen på kvällen fick jag och Sofia självklart för oss att vi skulle lära Doug & Harry det älskvärda ordet köttgrotta och sanna mina ord, Dougies svenska uttal är inte att leka med! Riktigt satans duktig är han, Harry å andra sidan är ju en annan femma... Men men , don't blame the british boys, we love them all dearly!

Kommentarer
Postat av: Emelie

I hate you!

2009-09-29 @ 18:14:49
Postat av: madeleine

shit va coolt ju, jag vill också!!!!

sov ni utanför för att hamna längst fram? om man inte vill sova där när bör man vara där då för att hamna längst fram?:O och hallå sprang ni bara på dom i tilburg!?

2009-09-30 @ 12:56:36
Postat av: Sandra

Hahahah, vi var där sen fredag kväll och konserten var på söndagen, vi köade i 48 timmar.

Det är praktiskt taget omöjligt att hamna längst fram om du kommer samma dag, det gick för några år sedan men tyvärr inte längre ..

Och vi sotd vid deras buss när dem hoppade av och så kom dem och snackade, och de andra gångerna vi träffade dem så var det för att vi sprang på dem på stan :)

2009-09-30 @ 19:00:33
URL: http://xmcfly.blogg.se/
Postat av: madeleine

okejokej!

men när börjar folk komma samma dag? jag menar kommer man runt 6 tiden har man ju rätt stor chans att hamna långt fram? ;b tack

2009-10-01 @ 21:27:39
Postat av: Sandra

Ingen aning!

När vi köade tror jag det kom cirka 50-200 personer dagen innan vi köade ... vilket betyder att samma dag tyvärr betyder att det inte är så stor chans att hamna långt fram!

Jag skulle inte råda dig till att åka och se dem (för let's face it det är inte gratis!) och börja köa samma dag, för om man väl åker för att se dem vill man stå längst fram, och då är det köning som gäller.,

2009-10-01 @ 23:36:59
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/
Postat av: En annan Madeleine

Hej! Jag är inte samma Madeleine som skrivit förut. Tänkte bara klargöra det först, hehe. Ledsen om detta låter konstigt, men tänkte bara höra om man inte skulle kunna åka ett gäng på McFly-konsert någon gång? Jag och två av mina kompisar älskar McFly och skulle tycka det vore jättekul att ha sällskap med andra svenska fans. :)

2009-10-06 @ 19:07:21
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: sandra

Halloj du!

Where ever you go we will probably be there!

Det brukar vara jättemkt svenskar på konserterna, så lägg till mig på msn och så är det bara att kolla om ni har tänkt åka på någon så kan jag säga till vilka jag vet att svenskar ska till :)



[email protected]



/ Sandra

2009-10-06 @ 19:36:38
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/
Postat av: Sandra S

ÅÅh vad avundsjuk jag blir! Jag skulle göra vad som helst för att få träffa McFly!

Jag har varit ett fan i 3 år nu, men inga av mina vänner vet knappt vilka dom är :(

Så jag skulle jätte gärna vilja lära känna lite fler svenska fans! Om det är några som är sugna på att dra ihop ett gäng och åka på konsert när det blir tillfälle? :)



Jag finns på facebook eller mail! Skriv gärna :)

[email protected]

2009-10-08 @ 02:34:25
Postat av: Emelie

Awesome tur att det fanns Svenskar från the crew

som fick träffa pojkarna<3

2009-10-16 @ 12:26:03
URL: http://twitter.com/swedish_em

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0