svar; Get McFLY to swe.

Ni alla har ju förmodligen läst bloggen Get McFLY to Sweden (orkar inte länka igen, finns i ett tidigare inlägg).
Eftersom de nu har lagt upp ett nytt inlägg som jag, och förmodligen flera av de riktiga McFLY-fansen reagerar på känner jag att det förtjänar ett inlägg här. Eftersom jag antar att de kommer rejecta min kommentar (dem är inte lika modiga som jag och visar alla kommentarer och tar itu med åsikter som folk har om det dem skriver) så lägger jag ut svaret åt er alla här istället så kan ni läsa och säga vad ni tycker.
And believe me , I know which ppl are gunna like it, they r my McFLY-family! love u guys. x

"Men lilla gumman, TÄNK på vad det är för blogg du har?
Jag har också en McFLY-blogg, du tror inte jag får elaka kommentarer på den ibland??? Det får man väl för i helvete ta när man lägger upp saker som SJÄLVKLART folk reagerar på ?

Och varför vi "följer" bloggen?
Jag har fått ett oräkenligt antal frågor från folk på msn, twitter, facebook, och i min privata blogg och min McFLY-blogg om det ni skriver stämmer. Juste dem skriver TILL MIG och frågar, så varför tror du att vi måste följa?
För att ha koll på vad det är som står så att jag ska veta va fan jag ska säga till de små stackars flickorna som sitter och hoppar upp och ner tills jag spräcker deras lyckobubbla och säger att de inte alls kommer komma den 7e november.

Så ja, skriv vad ni vill, men om ni förväntar er att kunna lägga ut sånna här inlägg utan att få både positiva och negativa kommentarer kan ni lika gärna ta bort den direkt. Det funkar inte så i McFLY world."


Kommentarer
Postat av: kim

haha love you babe, jag skrev en kommentar en gång till dom, men den kom inte heller med. stackars små miniflickorna kan inte ta verkligheten, å de e ju synd. NOT! i don't give a flying fuck, vilka otroliga retards

2009-10-13 @ 00:16:18
URL: http://surfingthesun.blogg.se/
Postat av: Emelie

Som jag sa igår kinde inete sagt det bättre själv. Men den där bloggen verkar vara en största fjortis bloggen like ever, Stackars som filckor som nu kommer ligga hemma och gråta. Det är så synd om dem, eller inte!.

2009-10-13 @ 10:54:23
Postat av: petra

Vad är det med er egentligen??

Är det inte ok att vara yngre o gilla McFly?



Första gången jag kollar denna blogg men med den här inställningen så blir det även sista gången.

Är ni bättre än de yngre fansen?

Förklara gärna det för jag fattar verkligen inte.



2009-10-13 @ 14:35:01
Postat av: Sandra

petra; Jag kan absolut förklara. Många av de yngre fansen, jag säger inte alla, (vilket överhuvudtaget faktiskt inte står med i det här inlägget?) har den lilla defekta egenskapen att stå framför McFLY och skrika och gråta och säga att dem älskar dem.

Visst I love McFLY! MEN jag har hellre en vanlig diskussion med dem än att bara skrika efter dem, och anledningen till att dem inte längre kommer ut och pratar med fans är för att många (och då även många unga fans) försöker stoppa deras bilar när dem ska åka, drar i dem, försöker ta deras saker och bara skriker.

Och jag vet inte om det är så du vill ha det? men det vill inte jag, att vi fick chansen att träffa och prata med dem flera gånger innan våran konsert var för att de andra fansen inte hade hunnit komma än. and that's a fact.



Men det är de galna fansen jag klagar på här inte de unga!

2009-10-13 @ 15:13:29
URL: http://xmcfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0