comment.

Nu accepterade ju Get McFLY to sweden bloggen min kommentar men självklart slutar jag inte med en kommentar när folk sitter och säger att jag självklart inte verkar vilja att McFLY ska komma hit. Många har även skrivit 'ni har i alla fall kommit längre än någon annan.' And believe me dear people, THAT BUGGS ME!
Så var så goda, mitt svar. Och som kommentaren säger, ni som förnekar vet alltså inget om McFLY. Good to know.

"Till alla er som säger att den här bloggen har kommit längre än någon annan;
this is the truth,

folk som åker på gig SYNS, vi har ALLTID med oss flaggor och är för det mesta minst runt 10 svenskar front row, och Danny pratar om Sverige jätteofta och pekar på våra flaggor och liknande. Det har INTE att göra med det här? I så fall hade de redan kommit till Danmark eftersom  de t.o.m fick med dem på tv där? vart har dem varit på tv i sverige? Det finns ungefär 3 McFLY-bloggar (svenska) and that is it. Anledningen till att dem kommer hit när dem gör är för att så många svenska fans har samlat pengar (nej, jag har inte 8000 till en resa till england lite då och då) och åkt och sett dem och visat sig. Och sanningen är den att de enda som kommer förneka det jag precis har sagt är de som inte har sett dem och som HOPPAS att det är tack vare att vi har bloggar. Så don't go cry about things you know are true. Och även om de flesta av er förmodligen ser det som att jag inte gillar McFLY för att jag klagar på fans, guess again, jag har inte spenderat 4 år på McFLY för att jag hatar dem?
Däremot klarar jag mig utan vissa fans."

Så var så goda folk, ni som säger att jag är negativ och att jag inte gillar McFLY (dudes, det är inte jag som sitter hemma och önskar?) jag är realistisk kallas det. Jag VILL självklart att McFLY ska älska Sverige, andas, leva, och gå i vårat underbara land MEN inte under vilka omständingheter som helst, betyder det att 1000 skrikande fans ska försöka ta deras solglasögon, riva dem i ansiktet och försöka ta saker dem håller i ser jag hellre att dem stannar i sitt land och vi åker och besöker dem.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är inte det minsta negativ alls. Du är bara väldigt realistisk men det är sådant som inte som tennies förstår.

Men om dem små liven väljer att tro på en sådan blogg, I'm not gonna stop them!

2009-10-14 @ 23:47:38
URL: http://twitter.com/swedish_em
Postat av: matilda

can i get a hallelujah?

2009-10-15 @ 08:45:53
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/
Postat av: kim

HAHAHAHA! helt sick, jag skrev nyss en kommentar i getmcflyblabla och ett inlägg i min egen blogg om detta! Typ exakt samma! what are the odds?! men vi alla tänker ju samma, vi som visar uppskattning på riktigt. jag vill att mcfly håller sig till england där dom är som säkrast LOL! blir alltid nervig när dom reser :S

2009-10-15 @ 15:00:23
URL: http://surfingthesun.blogg.se/
Postat av: martina

bra sagt tycker jag!

jag håller fullstädigt med dig, jag har INTE sett mclfy live, men håller ändå med dig.

den gången jag skall se mcfly VILL jag att det skall vara utomlands för jag tror att det blir en helt annan känsla då :) och den enda anledningen till att jag inte sett dom är att jag inte har någon vän som lyssnar på killarna. haha! :(

men bra sagt iaf.

och föresten, din blogg är sjukt bra :) gillar uppdateringen nu. de var ju liiite segt i sommras ;D

2009-10-15 @ 16:01:47
URL: http://martinajones.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstå mig inte på den bloggen, eller hur de tänker, Gosh..

Kan bara hålla med Martina och Sandra till tusen!

2009-10-21 @ 20:09:27
URL: http://jossjoseph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0