Saker jag aldrig vill höra i McFLY-sammanhang.

  • "McFLY tycker inte om sina fans för dem kommer inte ut efter konserterna"
    Deras JOBB är konserterna, efter gigen är deras fritid. Skulle du sitta kvar extra länge på kontoret för att chefen tycker att det är så himla kul att prata med dig? Don't think so.
    Dessutom är McFLY-fans helt galna när det kommer till att ta på McFLY efter gig, dem vill hem och ta det lugnt och slippa få hörselskador av skrikande fans. Jag förstår dem och det tycker jag att alla borde göra!
  • "Åh, tänk att vara tillsammans med Danny och kolla på film och mysa under helgerna"
    Say what? Pratar vi om samma Danny nu lixom? Ett flertal människor har sagt det här till mig och då måste jag ju fråga om dessa människor tänker på något annat än utseendet och Dannys kändisstatus? För när satt han hemma en festdag och kollade på film senast. Gäller ju att tänka lite på varför man vill ha pojken och inte bara att 'hej han är snygg han ska vara som jag vill'. punkt.
  • "Dem var så sjuukt bra i Just My Luck"
    Ursäkta men inget riktigt McFLY-fan tycker väl att de helt ärligt gjorde en bra insats som skådespelare i den filmen? Visst we all love it för att det är dem, men att säga att dem var bra i JML är ju en sån enorm överdrift. Tänk er Danny i trappan där 'mums gonna have to wait another week Doug.' och Dougie poundar till honom lite på armen. Var det bra? nej. Trovärdigt? nej. Tyckte vi om det enbart för att McFLY är McFLY? ja.
  • "Räcker det att komma till kön under förmiddagen dagen de ska spela?"
    Det borde vara obligatoriskt att alla ska veta att svaret på denna fråga ska vara ABSOLUT NEJ. Att folk frågar mig om man kan stå front row och komma samma dag som giget är ger mig tusen nålar i mina McFLY-nerver. Det är inte Lars Winnerbäck vi pratar om nu. Vill man stå front row under ett McFLY gig, kom cirka 2 dagar innan, alltid, där har ni svaret.
  • "Harry passade asbra i blont hår"
    Haha, helt ärligt tror jag inte att någon har sagt det här till mig (vilket är totalt förståeligt) men det kvalar in på min lista med motiveringen - Det såg förjävligt ut !
  • "De i McFLY har visst mySpace/facebook och deras flickvänner också"
    Nej nej och åter nej. Ingen av dem har Myspace förutom den gemensamma, och det har inte Gio heller för den delen. (Don't u guys read twitter?) Och även om bekanta och så till dem skulle vara med i något community så accepterar de inte 'vanligt folk' , av uppenbara själ. Så om ni lägger till någon på fejjan är det till 100% säkert en fejk, så tänk på det och gör som Tom och nojkotta dem i stället!

 Varsågoda där fick ni en topp 6 i ämnet - Saker som inte borde relateras till McFLY.
Hoppas förresten att ni hade en bra halloween!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Dom har faktiskt facebook. Det har till och med tom twittrat om. Men dom vännar (eller vad det nu heter på facebook) bara sina nära vänner och familj. Så är man vän med nån av dom där så är det inte dom.

2009-11-02 @ 16:11:07
Postat av: Sandra

jag sa inte att dem inte hade facebook? För det vet jag att dem har, inte alla av dem men vissa. men mySpace har ingen av dem, just därför var det det exemplet jag tog.

2009-11-02 @ 17:47:39
URL: http://xmcfly.blogg.se/
Postat av: matilda

hahahahaha. oh, ägande lista. speciellt den första punkten, komma ut efter gig. haha soooo 2005 ;). skoja, hahaa!

2009-11-03 @ 01:39:22
Postat av: Emelie E

Det roligaste med att tro att det skulle vara fint att kolla på film och mysa med Danny är att den lilla pojken har väldigt svårt att hålla sig vaken under filmer, eftersom han blir väldigt lätt uttråkad!

2009-11-03 @ 14:29:36
Postat av: Johanna

Vad är det här för dum blogg?? No offens, men ett Mcfly fan får väl tycka vad dom vill om killarna? Ska alla rätta sig efter dig eller?

2009-11-03 @ 17:31:42
Postat av: Emelie

En mysig kväll framför tvn med Danny haha den delen gillar jag, han gillar vekligen mysiga kvällar framför tvn...Not:P

2009-11-03 @ 18:40:45
Postat av: Sandra

Johanna: Kära vän, står det NÅGONSTANS att det här är vad alla ska tycka? Rubrikerna är för det mesta JAG TYCKER, alla andra får väl tycka vad dem vill, precis lika mycket som jag får tycka vad jag vill?

Och no offense, men de flesta andra verkar hålla med mig.

2009-11-03 @ 20:56:02
URL: http://xmcfly.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej, men när vet du om Danny är ute och festar VARJE dag så han kan inte vara nåns pojkvän som man kan kolla på film med? Har du inte hört när han kollade på The notebook? Han somnade inte då utan kollade på hela filmen!

2009-11-04 @ 08:08:33
Postat av: Emelie E

Whooo.. känslig punkt tydligen!!

2009-11-04 @ 16:10:12
Postat av: Emelie E

Whooo.. känslig punkt tydligen!!

2009-11-04 @ 16:10:36
Postat av: Sandra

Johanna; Har du någonsin hört att Danny inte gillar film ? Han har aldrig sett Harry Potter och precis som Emelie E sa så somnar han . okej, han har sett EN film , lucky him ... Dessutom var det maaaaaaaassa år sedan.

Vet du dessutom varför han dumpade Laura C? För att hon blev för seriös, efter 4 månader ...

Verkar han vara en kille som älskar att mysa och se på film med någon random brud?

Har du twitter? Händer mer än en gång att han , och annars Ant lägger upp bilder/skriver om deras fester. Och vissa av oss råkar ha kontakter som bor i London.

Så det vore ju trevligt om du tog reda på lite fakta innan du säger något :)

2009-11-04 @ 18:12:38
URL: http://xmcfly.blogg.se/
Postat av: Johanna

visst, anta det. Men känner någon här Danny? Vet någon ens vad han tycker? Visst han kanske inte gillar film men han om han möter någon han tycker om så kanske han ändrar sig! Jag säger inte att jag har rätt och du har fel men ingen vet ju säkert förutom Danny.

Och Emelie E, eftersom du lägger dig i, verkar det antingen vara en känslig punkt eller är du bara ett fan till den här bloggen.

2009-11-04 @ 18:39:33
Postat av: Emelie E

Troligtvis det sista! Tyckte bara att det var lite roligt att man blir så upprörd över någons annas åsikt på internet.

2009-11-04 @ 21:38:35
Postat av: Johanna

vem har sagt att jag har blivit upprörd? Jag säger bara min åsikt. Så du och den här tjejen som har den här bloggen blir upprörda över min åsikt.

2009-11-05 @ 07:08:55
Postat av: Matilda

Måste bara säga att jag tycker att Danny kan ju ändra sig om han träffar någon han verkligen tycker om. Sen tycker jag inte att du (sandra) ska typ skriva men lilla gumman, om någon skrev det till mig så skulle jag känna mig kränkt som om du typ kände dem och att jag bara var ett galet fan. Annars får du ju tycka vad du vill :)

2009-11-05 @ 13:46:19
Postat av: Sandra

Matilda: men lilla gumman ... haha nej nu skojade jag, men min blogg så jag använder vilka ord jag vill :) Och jag har faktiskt inte sagt att Danny inte kan ändra på sig ? Jag sa att de som helt randomly får för sig att det är det de skulle vilja göra på en dejt borde tänka om. Och ja, det är min åsikt, med lite logisk tanke bakom.

2009-11-05 @ 15:35:40
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du får skriva vad du vill men tänk på att andra kan ta illa upp :)

2009-11-05 @ 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0