Massa förslag tack!

Flera av er är med i "McFLYträff i Stockholm" -gruppen på facebook , och ni som inte är det går förhoppningsvis med snart?              Tanken är ju att det ska bli piknick i Kungsan men har även fått förslag om att hitta någon lokal. Vad tror ni om det? Kanske ha någon slags lunch i form utav piknick och sedan röra oss mot någon lokal och spela lite musik, dansa, mingla och sånt trevligt? Skulle ni kunna tänka er att betala kanske 40-50 kr var för att vi skulle kunna göra något sånt? Helt ni som bestämmer you know, jag planerar men självklart utifrån vad ni vill och inte bara utifrån vad jag själv tycker är kul.

Så var så goda att bomba med era idéer, förslag och kommentarer om saker jag har föreslagit!


Kommentarer
Postat av: McFluCrew

Hej! Jätte kul idé verkligen! :)

Du kanske skulle bestämma ett datum och kolla vilka som kan det datumet. Då kan man ju mer planera in och så. Min syster har skrivit till dig om en idrottshall som går att hyra, man kanske ska meddela de andra om den;)

2009-11-09 @ 18:01:55
URL: http://McFluCrew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0