Jag lovar, jag är snäll.

Jag vet att jag har varit lite av en elak kärring på den senaste tiden i bloggen (tro mig det är inte bara ni som märker det). Dock blir jag lite snällare när folk är så där smått normala och gulliga, precis som många av er har varit ikväll !

Därför ger jag ett tack till alla som är / har gått med i facebook gruppen  och som ger förslag till vad vi ska hitta på och till er som langar gulliga kommentaren i bloggen och som ser fram emot att träffa massa andra McFLY-fans. Eftersom det var min idé blir jag lite så där lycklig i ögat av så pass många är på . Och jag tycker faktiskt om er alla ! Så mycket att jag faktiskt tänker bjuda på TVÅ otaggade McFLY-bild från Southendgiget (och tyvärr betyder det inte att ni får ta den ändå, inga brasilianar fasoner här tack!) 

  

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0