McFLYträff?

Ni kanske har hört förut att det finns försök till att planera en McFLY träff i Stockholm, förhoppningsvis någon gång under sommaren.
Jag har börjat kolla upp lite olika saker men det är självklart svårt att planera något när jag inte vet hur jag ska planera.
Så det jag undrar av er är dels om ni överhuvudtaget är intresserade av att komma?
Kostnad och sånt kan jag lägga fram sen beroende på hur intresset verkar vara!
Och för det andra undrar jag vad det är ni önskar skulle finnas där?

Vore jättebra om ALLA svarar så att vi kan försöka planera det här så att det faktiskt blir av!
Gå med i gruppen McFLYträff i stockholm på facebook också!


Kommentarer
Postat av: Dijana

personligen passar det inte mig i sommar, men de får gärna komma efter sommaren, i slutet av augusti? blir perfek när jag fyller 18!



ja, då vet ni väl min önskan då.. träffa mcfly, och när jag fyller 18 skulle det vara helt underbart!

2009-05-26 @ 19:49:18
URL: http://djj.blogg.se/
Postat av: madeleine

du menar när massa fans träffas?:) det skulle vara kul men det beror lite på var hur och när you know :)

2009-05-26 @ 20:21:58
Postat av: Lisa

låter jättekul med en träff i stockholm! :) hur hittar man facebook gruppen btw(a)?

2009-05-26 @ 20:36:23
Postat av: Sandra

Ja precis, att en massa fans träffas och sjunger, dansar, umgås, kanske byter/säljer/köper McFLY saker av varandra de inte längre vill ha kvar och sånt !



Det skulle vara i stockholm, och var då tänkt någon gång under sommaren men kan flyttas på.

Sovplatser ska jag försöka fixa om det inte går får de som inte bor här bo hos någon kompis/släkting eller bo på vandrarhem/hotellrum !

Vi får se hur det blir :)

2009-05-26 @ 22:31:25
URL: http://xmcfly.blogg.se/
Postat av: Johanna

Asså jag är lätt på! =D

2009-05-27 @ 15:19:04
URL: http://jsomijohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0