Veckans Fråga

Jag tänkte att jag avslutar förra veckans fråga nu så blev det lite extra tid istället!
Frågan var då, som ni kanske minns, vilket band respektive kille borde hamna i om McFLY skulle bestämma sig för att splittras. Det blev lite blandade svar, allra mest Blink och The Used tror jag allt, (något som inte är särskilt förvånande).

Nästa vecka tänkte jag inte ha någon fråga, eftersom det är lov och ni säkert, precis som jag, har planerat att göra andra saker än att sitta inne på internet!
Men den här veckan blir frågan iallafall följande;

Vad skulle du göra för att imponera på Harry och få honom intresserad nog att be dig om en dejt?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Woop woop, jag skulle visa honom min nya student klänning. ;P It's fabulous!

2009-03-31 @ 18:55:12
Postat av: Anonym

den var svår... haha, men jag är tillräckligt intressant för att han ska bli intresserad av mej :D :P

2009-04-01 @ 19:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0