Veckans Fråga!

Då de här söta bloggens ägare ska på fest ikväll och drar iväg till Gbg imorn är hon inte hemma för veckans fråga, därför avslutar jag denna veckas fråga redan nu och startar en ny!

Det var Dougie som ni tyckte hade bäst musiksmak, bara tack vare blink verkar det som ? Inget fan av AVA och +44 här inte?
Även denna vecka var jag glad att jag inte behövde svara!
The Used, ett band jag älskar otroligt mycket, Bruce Springsteen, Beatles, Blink och alla de där, puh!

Eftersom att det inte är så jättelångt till Dannys födelsedag blir Veckans Fråga följande;

Om du fick ge Danny Jones vad som helst i födelsedagspresent, vad skulle du ge?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mig själv :P

2009-02-21 @ 17:38:06
Postat av: ilovedannyjones

meee :D

2009-02-22 @ 17:59:02
Postat av: Emma

Jag skulle ge honom min bästa kompis ;)

2009-02-23 @ 11:15:43
Postat av: Anonym

en puss

2009-02-25 @ 11:01:05
Postat av: Emelie

Hahaha Jag skulle nog ge honom en biljett till en Bruce Springseen knosert, med backstagepass. Han hade nog gillat det. Och han skulle få gå tillsammans med mig så klart :P

2009-02-25 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0