One blogger more!

Som ni fick erfara igår har Martina återuppstått från de ... uhm, McFLYdöda?  haha.
Ni som har hängt med från början av den här bloggen vet att hon var med och startade den men sen föll av lite i mitten, men nu har hon som sagt kommit tillbaka!!
Ett varmt välkomnande tillbaka skulle vara på sin plats (; Jag tänkte dela med mig lite livsviktig information om Martina så att ni vet vad det är för brud som sitter och informerar er om McFLY!

Det är en flicka som, precis som jag bor i den vackra förorten Haninge utanför Stockholm, hon har Tom som favorit och hennes favorit 'McFLYtid' var Star Girl tiden (älskar vi inte alla den?).
I år var hon och såg dem live under UCAP i Portsmouth och ska tillsammans med mig se dem i Tilburg i september (så om någon av ni andra ska dit får ni mycket gärna komma och säga hej!)
Jag tror att det kanske var det nödvändigaste i det här sammanhanget?


Nu var ju tanken att jag skulle dela med mig av mina favorit youtube klipp på McFLY, men för tillfället är de helt enkelt för många och jag måste sålla ut några först innan jag lägger upp dem.
Annars kommer det här inlägget bli cirka 2 A4 långa med länkar till videor, hm hm, vore ju bra att man kan orka se dem också!

Och som ni förmodligen har läst (antar att många av er har twitter) har Tom och Gio begett sig till Frankrike och dess huvudstad Paris där de njuter av omgivningen och går upp klockan 10 under sin semester (vad hade man förväntat sig av Tom lixom ..). Dougie verkar ha mycket tråkigt hemma i London då hans kvällar/nätter verkar bestå utav att skicka tweets till sina kompisar, nu när Frankie är i Thailand med The sats kan han ju inte umgås med henne eller.
Någon snäll flicka som har lust att åka dit och underhålla honom?

 
Flaggan närmast kameran är min och Amandas! 

Kommentarer
Postat av: fanny

fan va avundsjuk jag är ..

jag vill oxå se mcfly live !

2009-08-08 @ 22:52:35
Postat av: joanna

jag älskar mcfly jag med! :) har en fråga bara, antar att ni vet. jag fattar inte riktigt, ska dom ha konsert i paris den 18:de september eller är det bara ett kort uppträdande?

2009-08-09 @ 22:12:21
URL: http://joannakauppi.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAG kan underhålla honom!

HAHA, Sandra fick just flashback om våran plan för Dannyboy

2009-08-11 @ 23:36:19
Postat av: Amanda

Åh, glömde skriva vem det var av

2009-08-11 @ 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0