McFLY är för alla!

Jag tycker det är roligt när killar gillar McFLY, om ni har sett den nya dvd:n får man se 3-4 killar som står front row och sjunger med i varje låt, sånt är riktigt roligt!
Jag har en kille på msn som har McFLY som absoluta favoritband, den dagen han träffade dem säger han är den lyckligaste i hans liv. Så ska det vara, McFLY har inget med kön att göra, det är inget flickband och det behöver verkligen visas! De flesta av mina killkompisar tycker faktiskt att dem är jätte bra, jag har en killkompis som har dem som ett av sina favoritband, sen är han bi och tycker att Harry är supersnygg också, bara ett + eller hur ;)


För er som har facebook finns flera team om McFLY, det viktigaste tycker jag "I like McFLY .. and not afraid to admit it" , gå med i!
Ni får gärna gå med i min grupp We bow to Steve Rushton också, sök så hittar ni det !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad coolt ^^
jag känner ingen kille som gillar McFly... :(
Inte ens ngn tjej, inte härifrån där jag är iaf... :'(

2008-03-05 @ 17:54:36
Postat av: josefine

ja! jag la märket på det när jag kollade på min dvd när den kom hem. jättekul tycker jag! mer sånt! :)

2008-03-05 @ 18:39:19
URL: http://jjosefinel.blogg.se
Postat av: Madeleine

En kille i min klass tycker att Danny's akustiska live-framträdande av Not alone på MitO-dvd:n är det bästa han sett i musikväg! :D

2008-03-07 @ 17:31:25
URL: http://maddyyyy.blogg.se
Postat av: gabriel

Jag e kille och jag har mcfly som mitt favoband :D

2008-03-19 @ 13:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0