Allmänt om bilddagboken.

Okej, så nu har jag startat en alldeles egen bilddagbok för oss alla.
Ni som vill ha lösenordet skriv ner eran msn/mejladress i en kommentar så addar jag er ! (eller om ni har något annat sätt att kontakta mig på så kör hårt).

Tänka bara skriva ner några "regler" så vi alla går efter samma saker.

- Bilddagboken är till för McFLY-bilder i första hand (bilder på en själv är som sagt också ok!), alltså inte till egentagna bilder på andra saker.
- Såklart får man inte ändå några uppgifter! Inte heller visningsbild/presentation utan att fråga.
- Lösenordet får, vilket jag antar ni tycker är självklart, inte ges ut till de som inte kommer använda sidan på rätt sätt
- HAVE FUN!    Och ladda upp mycket bilder :)

Kommentarer
Postat av: josse

jag vill jätte gärna ha lösenordet :) min mejladress är [email protected]

2008-03-01 @ 20:52:42
Postat av: V

[email protected]

2008-03-01 @ 23:20:49
Postat av: e

Vad heter bilddagboken, om man vill in och kika på bilderna?

2008-03-02 @ 13:08:29
URL: http://elssssa.blogg.se
Postat av: Rebecca

Mejladressen :
[email protected]

smart att ha en bilddagbok ;) :)

2008-03-02 @ 18:40:13
Postat av: karin.

[email protected]

vill gärna ha lösenordet.

2008-03-04 @ 11:14:24
Postat av: Rebecca

Är inte riktigt säker, men har du skickat lösenordet till mig? Det kan ju ha ramlat till skräppost, och dem tar jag bort utan att kolla dem... Men, har du inte gjort det, vill jag gärna ha det, kan juh skriva Mailadressen en gång till... [email protected]

Ha de gött :)

2008-03-10 @ 15:01:10
Postat av: Gabriella

jaa , kuul :P [email protected]

2008-03-27 @ 13:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0