McFLY <3

Nu skulle jag gärna vilja att alla skrev varför dem gillar McFLY, varför gör ni det?
Inte för att jag tror att ni är dåliga fan, jag vill bara se till att alla som läser inte bara gillar dem för att dem är snygga, sånt tycker jag inte om!

- Dem är så underbart duktiga!
- Danny, Tom & Doug's röster passar ihop.
- Dem bryr sig om sina fans.
- De gör saker för välgörenhet.
- Dem är så otroligt roliga!
- Deras låttexter är underbara.
- Dem bryr sig itne om vad andra tycker om deras musik utan kör det dem vill.
- Klart dem är snygga!   Men det är ju inte därför man lyssnar på dem :)
- Kan nämna en halv miljard andra saker men jag slutar nog där vid de viktigaste punkterna.


Kommentarer
Postat av: emma

Jag håller med! Love them.

2008-02-27 @ 11:46:47
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: V

jag skulle kunna skriva ner varför jag tkr dom är bäst men det skulle bli samma saker som du skrev:P
Är det ngt speciellt med dom är det deras låttexter, dom är bara så bra och deras röster

2008-02-27 @ 16:24:05
Postat av: V

åå, hela inlägget kom inte med...

2008-02-27 @ 16:25:11
Postat av: V

fortsättning:deras röster

2008-02-27 @ 16:27:18
Postat av: V

nähä?, är det nå konstigt...bara början av inlägget kmr me:/

2008-02-27 @ 16:28:27
Postat av: V

fortsättning: deras röster

2008-02-27 @ 16:29:42
Postat av: V

nää, orkar inte skriva klart, de blir inget slut på mina inlägg!

2008-02-27 @ 16:30:22
Postat av: V

deras röster

2008-02-27 @ 16:31:58
Postat av: maja

dom skriver sin egen musik o spelar sina egna instrument :)

2008-02-27 @ 17:11:35
Postat av: Sajjelina

Jag älskar dem för att de gör underbar musik,
är underbara låtskrivare,
får mig att skratta,
bjuder på sjukt bra liveframträdanden,
är sig själva till 100%,
har sitt egna "sound" som man inte kan annat än att älska :),
har båda fötterna på jorden,
har röster som kompletterar varandra så bra,

Tsss skulle kunna sitta här i timmar och rabbla upp en massa mer saker men det skulle ju ändå ingen orka läsa ^^

2008-02-27 @ 18:44:02
URL: http://sajjelina.bilddagboken.se
Postat av: Madeleine

håller med, det är något speciellt med dom, deras röster musik och allt dom gör, det är bara ett + att dom är så snygga =D

älska McFLY

2008-02-27 @ 23:06:16
URL: http://mdeleine.blogg.se
Postat av: Rebecca

Deras alldeles underbara låtar!

Deras basist ;)

2008-02-28 @ 17:46:56
Postat av: Rebecca

Neejj!! Hela kommentaren kom inte med!! Men jag orkar inte skriva allt igen....
:(
Iaf ÄLSKAR jag dem av MÅNGA olika skäl.... ( kom inte på ngt bättre ord ...:P )

McFly - Då, Nu och För alltid!

2008-02-28 @ 17:49:03
Postat av: Karin/absolutekajin.

de är helt enkelt helt bäst. Som någon annan skrev, de är sig själva, deras texter, deras magiska röster, humor, duktiga på vad de gör, och massa massa mer.

det ända dåliga med de är att de är lite långt bort, och de kommer inte till sverige.

2008-02-29 @ 22:42:02
URL: http://www.nogg.se/kajin
Postat av: Madeleine

Jag tänker svara utan att titta vad de andra har skrivit. :)

Jag avgudar McFly mycket på grund av deras musikaliska talang. De skriver otroligt fina melodier och texter och sjunger och spelar så jädrans bra. Dessutom verkar de vara en hög med himla rara och omtänksamma killar. Något som också är så bra är att de verkligen är helt vanliga killar, de låter inte berömmelsen stiga dem åt huvudet och är hur härliga som helst mot sina fans. De bryr sig dessutom om dem som har det svårt (tänker inte minst på barnen i Uganda) och det är något jag verkligen beundrar. Att de liksom inte är såna som bara bryr sig om sig själva!

I could go on forever... :)

2008-03-04 @ 20:16:21
URL: http://maddyyyy.blogg.se
Postat av: Emma

Jag älskar dom för att dom är annorlunda! :)

2008-05-10 @ 13:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0