Too close for comfort

Ryktet går. Och det säger att Dan och Liv har gjort slut.

Bara för att uppmärksamma er på vad som kanske har hänt (:

Synd , tycker jag i alla fall, dem verkade verkligen trivas tillsammans, det kanske bara är ett bråk som gått överstyr och sen inser dem att dem vill ha varandra =)
Det är ju inte så att jag tycker det är jätte kul att dem har gjort slut för att Danny då är singel, jag gillar ju McFly för deras musik inget annat!
Jag läste i en tidning om en tjej och hennes kompis som slutade gilla McFly för att Harry, Doug och Dan rökte, jo då är man ju verkligen ett stort fan , eller hur ?


SKicka kommentarer och berätta vad ni vill att vi ska skriva om =)

Ha det bra så länge xx


Kommentarer
Postat av: Sajjelina

Hmm jag undrar varför det tog slut mellan Danny & Olivia...?!
Haha vilka nötter som slutade gilla dem bara för att de röker! Liksom, who cares? De blir ju inte sämre artister för det...

2007-09-18 @ 19:28:45
URL: http://sajjelina.bilddagboken.se
Postat av: Sandra

Haha jaa eller hur, dem sjunger ju fortfarande som dem gör.
Dem flickorna var verkligen inga riktiga fans :P
Det sägs ju att Liv var typ astaskig mot Danny, ingen aning om vad hon gjorde faktiskt ^^

2007-09-20 @ 11:22:16
URL: http://xmcfly.blogg.se
Postat av: Westher

Haha jag hade ingen aning om att ni hade en McFly blogg. Började läsa och fattade inte förens typ 10 min att det var ni. Bra jobb iaf, även om jag inte är nått jätte fan direkt ;)

2007-09-23 @ 00:01:58
Postat av: Sandra

Haha, tack så mycket ;D

2007-09-23 @ 21:25:35
URL: http://xmcfly.blogg.se
Postat av: Madeleine

Jag tycker själv att det är slöseri med sitt liv och sin fina sångröst att röka, men det är upp till dem att bestämma vad de vill göra. Jag hoppas att de inte förstör rösterna bara! :/

2007-12-12 @ 08:42:55
URL: http://maddyyyy.blogg.se
Postat av: R.

vadå? Pete Doherty (?) knarkar. och nog har dem kvar sina fans iaf. Lindsay Lohan, Britney Spears, Paris Hitlon ( vad nu HON gör förr att vara känd men iaf ), alla har blivit haffade av polisen. alla har varit mer eller mindre superfulla. ändå har de sina fans. vad fan spelar de för roll om man röker? De är ju fortfarande McFLy. De är fortfarande helt underbara. De är fortfarnade våra söta pojkar.

2008-07-12 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0