Easy Way Out

image9

McFly - Star Girl


Tänkte bara att jag skulle se till så att alla är medvetna om Dougie, Danny och Toms flickvänner då det verkar som att vissa inte riktigt vet.

Dougie är tillsammans med Hannah Tointon.
Danny med Olivia Shaw.
Tom med Giovanna.

Många har även undrat om det här med MySpace, killarna har en myspace adress tillsammans, som då heter McFly, sen har Dougie en egen, Danny en egen och Harry en egen, Tom har ingen.
Även Hannah, Olivia och Giovanna har egna konton.
Ingen av kontona kan synas om man inte är kompis med dem.
Giovanna och Olivia har privata konton och man måste vara deras kompis på riktigt för att kunna lägga till dem.

Om ni undrar vad dem heter så skriv så skickar jag adresserna.

Om ni någon dag skulle ha tråkigt kan ni bara gå in på google söka på myspace survey och så finns massa test och olika saker att göra som man sedan kan lägga in på myspace om man vill.
Det är den sidan jag kan rekommendera mest eftersom det itne är omöjligt att få svar från McFly, det finns nya bilder överallt och de allra flesta band är medlemmar.
Tyvärr så blir ibland kontona spammade så se till att välja ett svårt lösenord och byta det ofta!

xx






Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Jag gillar den här bloggen, det är väldigt rolig fakta :)

2007-06-15 @ 19:29:04
Postat av: Anonym

Det är lite fel fakta tyvärr när det gäller Dougie! Han har ingen flickvän utan det är Harry som har en som heter Izzy

2007-07-16 @ 00:14:34
Postat av: Nathalie

Jag tänkte just säga det, Harry då? :) På bilderna när dom är på Barbados så är Tom med sin Giovanna, Danny med sin tjej (jag som trodde att han hade ihop det med en tjej från Sverige, stod tom så på wikipedia) och Harry hade någon tjej med sig också. Men stackars Dougie satt ensam. :P

2007-07-24 @ 17:17:00
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Nathalie

Föresten, är lite nyfiken på myspace namnen till killarna. ;) Tror du att du skulle skicka till mig? Du kan skriva till [email protected] om du vill!
Jättekul med en blogg med bara McFly! :D

2007-07-24 @ 17:20:36
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Anonym

omg , love dougie han är ju bara så gullig.
jag gillar att han är oftas så blyg.
på en bild från Barbados(trorjag)eller australien(vetintemenmen)så sitter han och leker med n katt , oc dom andra är med deras flickvänner.hoppas att han inte har en flickvän.
han borde inte hade !.
er blogg är skitbra

2007-08-18 @ 19:29:24
Postat av: Anonym

Doug har ingen flickvän längre, men han hade förut :]
Dannys flickvän heter Olivia, och hon är inte svensk ^^
Och killarna har inga egna myspace sidor längre , så om ni hittar några är det fejk ^^
Eller Tom har en , www.myspace.com/thomasmichaelfletcher

2007-08-28 @ 11:17:34
URL: http://xmcfly.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det finns nog på MySpace (t.ex. Danielalandavidjones, eller dougieleepoynter) Men jag gissar nog att dom bara är FEJK!! På Dougies sida står det ju " my name is dougie" Och jag tror inte att Dougie skulle skriva ngt sånt...:P men vad vet jag??!!

2007-12-24 @ 08:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0