UPPDATES!

Vi har inte skrivit på hur länge som helst, jag vet, och jag är jätte ledsen för det!

Ni får se till att skriva kommentarer så jag inte glömmer :)
Om det är något ni undrar kan ni kommentera min vanliga blogg där jag skriver varje dag http://sandraheterjag.blogg.se/   eller skriva på msn [email protected]


Nu till uppdateringarna då.

Om ni inte har hört det, McFLY har gjort en cover på Bruce's Born To Run.
Och ni anar inte hur otroligt bra den är.
Danny's röst i den låten, det är något man skulle döda för alltså!

Har ni förresten sett videon där Dougie får stånd?
När intervjuaren säger saker och om man har gjort det tar man av sig ett klädesplagg.
Danny bara flyger fram och sätter sina händer för så att man inte ska kunna se.
Dougie blir helt röd i ansiktet, lite synd är det allt om honom :P



Lägger in Born To Run så alla kan se den.
Om ni vill se den andra videon och andra nya sök på McFLY - Live Lounge på youtube.

Om ni inte har gjort det redan så tycker jag att ni ska kolla in Tom's lillasyster Carrie på myspace, hon är en sån otroligt bra sångerska.
Och om ni ändå håller på så passa på att gå in på Danny's kusin Bella också.

www.myspace.com/carriehopefletcher
www.myspace.com/bellamariajones

Det ryktas förresten om att Dougie dejtar någon just nu, hur det är med det får vi antagligen veta fortast möjligt!

Dags att gå nu, men den här gången lovar jag att hålla er uppdaterade ordentligen :)

Lite tidigt med GOD JUL . Och ha ett bra jullov. :)

Kommentarer
Postat av: Yupp

har du länken till intervjun? :P

2007-12-18 @ 18:41:46
URL: http://melanieb.blogg.se
Postat av: Sajjelina

Vad kul med lite uppdatering! :D
Jag älskar när dom sjunger "Born to run".. Man kan riktigt se hur Danny njuter av att sjunga den :)

2007-12-18 @ 21:31:40
URL: http://sajjelina.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0