Svar på tidigare bloggkommentarer!

Haha, den där intervjun är rätt rolig faktiskt ;)

Och den finns i det numret som är lila med Nicole Richie på framsidan , hoppas du hittar den !
Sen står det för övrigt att McFLY ligger ett snäpp under Tokio Hotel på en lista, då höll jag på att få rådamp, bara för att McFLY regerar England och inte andra länder!
Sen stod det att trots att ingen är över 22 år så har dem släppt en greatest Hits platta, man ba , EN , jaha , vart tog Just My Luck vägen då?   ^o)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men är inte Tom och Harry 22??? Då borde det väl räknas som om dom är ÖVER 22?? Men jag vet väl inte riktigt... Och Förresten, var Just My Luck en greatest hit platta??:P
Idag fick jag min McFly skiva!! Alltså den där greatest hitls...:D

2007-12-30 @ 16:18:38
Postat av: Sandra

Ja man tycker att det borde räknas som över ...
Tom har ju faktiskt varit 22 sen den 17:one juli ^o)

Japp det var det, JML fanns med och sen var det I've got you, I'l be ok och dem som fanns på Room on the 3rd Floor och Wonderland ;)

2007-12-30 @ 17:05:22
URL: http://sandraheterjag.blogg.se
Postat av: Linda

Jag tkr inte att JML är en riktig greatest hits skiva.. Någon annan som tkr att det var lite synd att postern i Frida tidningen var lite gammal? Jag tkr att dom borde ha haft en nyare bild på grabbsen (:

2008-01-12 @ 17:31:59
URL: http://traiin.blogg.se
Postat av: Rebecca

De kunde faktist ha haft en lite bättre bild, men inte så mycket nyara, för Doug var så mycket sötare förut!! Men på den där bilden ser han så... hm... SJUK ut!! Det ser ut som stackarn var förkyld... Eller otroligt trött... Och Danny ser LITE, men bara lite " Liten" ut... :P

Men älskar dem hur de än ser ut!!

2008-02-16 @ 08:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0